Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار از تمرین با پی‌اس‌جی خودداری کرد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه فرانسوی مدعی شده است که نیمار ستاره پاری‌سن‌ژرمن از تمرین با هم‌تیمی‌های خود امتناع ورزیده است.

به گزارش اسپوتنیک، امروز روزنامه اکیپ فرانسه ادعا کرد که نیمار پس از این صحبت‌های توخل، از تمرین با پی اس جی امتناع کرده است. روز پس از بازی با دیژون، توخل برای بازیکنان اصلی تمرینی سبک در نظر گرفته بود و دیگر بازیکنان باید تمرینات همیشگی را انجام می دادند اما نیمار در مخالفت با دستور توخل گفت که می خواهد استراحت کند و حاضر به تمرین نشد. مساله ای که به دور از رسانه ها باقی ماند و نیمار حتی در بازی با دورتموند از ابتدا نیز به میدان رفت.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خواست جدید نیمار برای ماندن در پاریس

نیمار پس از پایان مسابقه با دورتموند  از پی اس جی شکایت کرده بود:« اینکه من در چند بازی اخیر برای پاری سن ژرمن به میدان نرفتم، انتخاب من نبوده و این تصمیمی بود که باشگاه و کادر پزشکی گرفته بودند و برای من نیز بیرون ماندن دشوار بود. آنها چنین تصمیمی گرفتند و من نیز علاقه ای به رخ دادن این اتفاق نداشتم. ما در این باره بحث های زیادی داشتیم زیرا من می خواستم بازی کنم. من احساس خوبی داشتم اما باشگاه از تکرار مصدومیت می ترسید. در پایان این خود من هستم که از بیرون ماندن اذیت می شوم. من اتفاقاتی که باعث ترس باشگاه از بازگشت من به میادین شده را درک می کنم، زیرا در دو سال گذشته نتوانسته ام در مرحله یک هشتم پاری سن ژرمن را همراهی کنم.

من به این تصمیم احترام می گذارم، اما شرایط نباید اینگونه بماند زیرا در نهایت خود بازیکن از همه بیشتر اذیت می شود. حضور در چنین مسابقه پرفشاری آن هم برای 90 دقیقه بدون توقف بسیار دشوار بود. اگر وضعیت بهتری داشتم، قطعا می توانستم نمایش بهتری برای تیمم ارائه دهم.»

پس از مصدومیت نیمار و برگزاری جشن تولد او، ستاره برزیلی در 4 بازی متوالی تیمش غیبت داشت. او هفته پیش و در پایان بازی با بوروسیا دورتموند گفت که مشکلی برای بازی نداشت و اینکه باشگاه مخالف حضور او در میدان بود.

در پایان بازی با دیژون در جام حذفی فوتبال فرانسه(برتری 6-1 پاریسی ها) توماس توخل سرمربی پی اس جی در پاسخ به سوالی در مورد نیمار گفت که نمی تواند تضمین کند که این بازیکن برابر دورتموند به میدان خواهد رفت.

نیمار این هفته و در بازی با بوردو نیز دقیقه 90 بازی با دریافت کارت سرخ از زمین مسابقه اخراج شد!

View this post on Instagram

A post shared by L'Équipe (@lequipe) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала