Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌خواهیم سخت‌کوش‌ترین در لیگ باشیم

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستر یونایتد در نشست خبری پیش از مسابقه برگشت با خنت در یورو لیگ حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشایر سرمربی فعلی و بازیکن اسبق منچستریونایتد که امروز 47 ساله شد در کنفرانس خبری پیش از جدال فردا شب تیمش حاضر شد.

به نقل از بی‌بی‌سی، دیدار رفت دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید. سولسشر در پاسخ به این که چگونه تولدش را جشن خواهد گرفت، گفت:

"کوچک‌ترین فرزندم امشب در آکادمی تمرین می‌کند، پس کار او را تماشا می‌کنم و البته چند بازی از لیگ قهرمانان هم می‌بینم."

نمی‌توانیم فقط به لیگ اروپا تکیه کنیم

"باید بازی به بازی پیش برویم. هم لیگ اروپا و هم لیگ برتر گزینه‌هایی برای ما محسوب می‌شوند ولی در رقابت‌های حذفی، هرگز از آینده خبر ندارید. امیدوارم در لیگ تا جای ممکن امتیاز کسب کنیم ولی در مسابقات حذفی نمی‌توان پیش بینی کرد و روی قهرمانی در آن حساب باز کرد. ترکیب تیم واقعا به خوبی با تعداد بازی‌ها سازگار شده است. نگرش و شخصیت تیم در حال پیشرفت کردن است و چند تن از بازیکنان تیم هم سرحال بر می‌گردند."

برونو فرناندز نیروی خاصی به تیم می‌بخشد

"اعتقاد داریم با جذب برونو، نیروی خاصی به تیم اضافه کرده‌ایم. پیوستن او باعث می‌شود سبک و سیاق ما تغییر کند. او بازیکنی است که دوست دارد رو به جلو بازی کند، پاس‌های در عمق بفرستد و ریسک پذیر باشد، درست همان خصوصیاتی که یک بازیکن منچستریونایتد باید داشته باشد. او با انتقال به لیگی قوی‌تر، قرار گرفتن مقابل حریف‌های قدرتر و هماهنگ شدن با ما، بهتر و بهتر خواهد شد. او آن قدرت جادویی و کیفیتی که بیشتر دنبالش هستیم را در خود دارد. برونو با ورود خودش همه را متحیر کرده است. نمی‌خواهیم محدودیتی برای کارهایی که از عهده آن‌ها بر می‌آید وضع کنیم."

قوی‌تر به نظر می‌رسیم 

"در تمرین چند آسیب جزئی داشتیم که امیدوارم همه چیز رو به راه شود. اما ترکیب 25 نفره قوی و آماده‌ای در اختیار داریم و تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم. حالا قوی‌تر به نظر می‌رسیم. اگر می‌خواهید در مورد آکسل توانزبه و تیموتی فوسو منساه بدانید باید بگویم آن‌ها به یک بازی در تیم رزرو یا پشت درهای بسته نزدیک‌تر می‌شوند. قبل از این که در تیم اصلی از آن‌ها استفاده کنیم، نیاز است تا در چنین مسابقاتی به میدان بروند."

می‌خواهم تیم من سختکوش‌ترین تیم لیگ باشد

"می‌‌خواهم تیم من پر تلاش‌ترین تیم لیگ باشد ولی این یک مسئله انگیزشی نیست و به اعمالی که درون زمین انجام می‌دهیم بر می‌گردد. بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتر می‌توانند شکوفا شوند. مربی دوست دارد بازیکنانش آزاد باشند. می‌خواهد نترس و با شجاعت بازی کنند. باید تعادل خوبی بین غرور، اعتماد به نفس و تواضع بر قرار کرد". 

دومین خط دفاع برتر لیگ‌های مطرح اروپایی پس از پاری سن ژرمن

"این به تلاش‌ ما درون زمین و کیفیت بازیکنان‌مان بر می‌گردد. و البته شاید گاها شانس هم تاثیر گذار بوده باشد. ما در ازای پرداخت مبالغ بالایی آرون (ون بیساکا) و هری (مگوایر) را به خدمت گرفتیم ولی ارزش آن مبالغ را داشتند چون می‌خواستیم پایه و اساسی برای تیم بنا کنیم. از 1-0 برنده شدن در بازی‌ها راضی نیستیم و می‌خواهیم بیشتر حمله کنیم. سازگاری بازیکنان بین خطوط دفاعی سه و چهار نفره خوب بوده است."

غیبت سه بازیکن کلیدی بروخه

"اگر فورمر و دنیس غایب باشند روی آن‌ها تاثیر گذار خواهد بود. می‌دانم کرپین دیاتا برگشته است؛ او هیجان انگیزترین بازیکن آن‌هاست. احتمالا لوک (شاو) را به زحمت بیاندازد. او چیزهای مختلفی را امتحان می‌کند، سریع و فوق العاده است. او شبیه سادیو مانه است."

فشار اقتصادی برای صعود به لیگ قهرمانان

"ما باشگاه بزرگی هستیم و شرایط اقتصادی خوبی داریم اما هر چه بیشتر از این رقابت‌ها دور باشید، بیشتر ضرر می‌کنید. به دلایل فوتبالی و اقتصادی آرزوی بازگشت به این مسابقات را داریم. فقط باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала