Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: شایستۀ شکست نبودیم؛ برای پیروزی و صعود به منچستر می‌رویم

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید از شکست تیمش برابر منچستر سیتی ناراحت است؛ اما معتقد است که برای پیروزی هنوز فرصت دارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه مارکا، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست تیمش برابر منچسترسیتی در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در صحبت با رسانه‌ها اظهار داشت که از باخت تیمش ناراحت است اما تاکید کرد که هنوز همه چیز تمام نشده است.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال 1 – سیتی 2؛ تنها دی‌بروینه برای بردن رئال کافی بود
زیزو در این رابطه گفت:«برای کسب نتیجه ای بهتر در دیدار برگشت باید از همین اکنون کار کنیم. شب گذشته به استثنای چند دقیقه پایانی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. باید برای پیروزی به انگلیس برویم. ما می‌خواهیم که به دور بعد راه پیدا کنیم. اشتباهات جزئی از فوتبال هستند. روز یکشنبه یک دیدار بزرگ دیگر در ال کلاسیکو پیش رو داریم. باید این شکست را فراموش کنیم و با قدرت به آن بازی فکر کنیم».

سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه صحبت‌هایش در این خصوص اظهار داشت:«تلاش بسیاری برای سیتی داشتیم. تنها نداشتن 10 دقیقه تمرکز باعث شد تا تاوان آن را بدهیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و باید تاکید کنیم که شایسته شکست نبودیم. منچستر سیتی هم تیم خوبی است اما آنها از اشتباهات ما نهایت استفاده را بردند».

زیدان در پایان صحبت‌هایش  برای هواداران رئال گفت:«روز یکشنبه منتظر حمایت آنها در ال کلاسیکو هستیم. در فوتبال نمی توان همه چیز را کنترل کرد. ما نهایت تلاش خود را به کار می گیریم. در حال حاضر زمان نتایج بد ما است و باید آنها را از بین برد و به روزهای اوج برگشت. دلیل نتایج بد ما ربطی به آمادگی بدنی بازیکنان ندارد بلکه تنها به خاطر نداشتن تمرکز است».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала