Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: باید مفهوم گردش توپ سریع را به بازیکنانم یاد بدهم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس از رویکرد بازیکنانش برابر المپیک لیون در مرحله یک‌‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی یوونتوس با شکست برابر لیون در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با انتقاد از عملکرد شاگردانش می‌گوید که نیاز است گردش سریع توپ را برای آنان آموزش دهد.

لیون - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیون 1 – یوونتوس 0؛ باخت بانوی پیر در ضعیف‌ترین شب ممکن
ساری در صحبت با شبکه "اسکای اسپورت" ایتالیا در این خصوص اظهار داشت:«توضیح علت این شکست دشوار است، اما ما در نیمه اول توپ را خیلی کُند به حرکت در آوردیم و حرکت لازم را نداشتیم، بنابراین طبیعی بود که حریف به ما فشار بیاورد، توپ را تصاحب کند و حتی به گل برسد. ما در حمله به اندازه کافی تهاجمی نبودیم و فاقد عزم راسخ بودیم».

او در بخش دیگری از سخنانش در این مورد گفت:«صادقانه باید بگویم که این عملکرد هم برای یک بازی لیگ قهرمانان کافی نبود. نمی‌دانم چرا نمی‌توانم بازیکنانم را متوجه اهمیت به گردش در آوردن سریع توپ کنم. این امری اساسی است. به هر حال به کارمان ادامه خواهیم داد و دیر یا زود این مفهوم را به ذهن بازیکنان انتقال خواهیم داد. وقتی توپ را کُند به گردش در می‌آورید، مالکیت را از دست می‌دهید این و اجازه را می‌دهد که حریف به شما نزدیک شود، شکل تهاجمی به خود بگیرد و توپ را تصاحب کند».

 یوونتوس شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیون بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала