Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام دو بازیکن به تالار مشاهیر لیگ برتر اضافه می‌شود+عکس

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیگ برتر انکلیس تصمیم دارد تا نام دو بازیکن را در تالار مشاهیر این لیگ اضافه کند.

به گزارش اسپوتنیک، نام دو ستاره درخشان لیگ برتر انگلیس پس از سال 1992، قرار است در مراسمی که سازمان برگزاری این لیگ به تاریخ 19 مارچ برگزار می‌کند، در تالار مشاهیر اضافه گردد.

لیگ برتر در نخست فهرستی از بازیکنان را مشخص خواهد کرد و پس از آن دو نفراز میان این فهرست توسط آرای هواداران به تالار مشاهیر این لیگ اضافه خواهد شد.

ریچارد مسترز، مدیراجرایی لیگ برتر در این مورد به رسانه‌ها گفت:« مکانی برای ستاره‌های لیگ برتر در تالار مشاهیر وجود دارد و محفوظ است. این فرصتی خواهد بود که هواداران ما در سراسر جهان با گذشت سال ها به عقب برگردند و با ما در جشن اضافه شدن ستاره دلخواه شان در تالار مشاهیر سهم بگیرند.»
View this post on Instagram

A post shared by ESPNCaribbean (@espncaribbean) on

بازیکنانی در فهرست ابتدائی شانس حضور خواهند داشت که از فوتبال خداحافظی کرده باشند و یا به فوتبال شان در این لیگ پایان داده باشند.

دراین فهرست بازیکنانی چون اریک کانتونا، تیری هانری، دنیس برکمپ، کریستیانو رونالدو، روی کین، جان تری، استیون جرارد، فرانک لمپارد، رایان گیگز و آلن شیرر حضور خواهند داشت و شیرر و گیگز بیشترین شانس را دارند.

طبق اعلام سازمان لیگ برتر به بازیکنانی که در تالار مشاهیر نام شان اضافه می‌شود،  مدال افتخار و تقدیر نامه نیز دریافت خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала