Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس راز موفقیت خود در رئال را فاش کرد

© REUTERS / Hannah McKayИспанский футболист Серхио Рамос
Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس راز موفقیت خود در رئال مادرید را در حالی که باشگاه پایتخت برای دیدار روز یکشنبه ال‌کلاسیکو با بارسلونا آماده می کند فاش کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این مدافع 33 ساله در سال 2005 از سویا به رئال پیوست و از آن زمان چهار عنوان قهرمانی لیگ را برداشته است.

Полуфинал ЛЧ Реал Мадрид - Бавария Мюнхен  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید خواستار لغو کارت سرخ راموس شد

راموس همچنین در رقابت‌های اروپایی چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه سوپر جام یوفا را از آن خود کرده است.

رئال مادرید در حال حاضر با دو امتیاز کمتر پشت سر بارسلونا در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا 2019-20 قرار دارد و راموس اصرار دارد که او و هم تیمی هایش روی کار مورد نظر متمرکز هستند.

راموس در پاسخ به سؤال درباره موفقیتش در مادرید گفت: "راز من سخت‌کوشی است، فداکاری است و عدم از دست دادن تمرکز یا جاه طلبی است. این‌ها راز‌های اساسی است.

وی ادامه داد: "این کار سختی است، اما اگر می توانید خود را برای هر فصل مجدداً تنظیم کنید تا نبرد کنید، برنده جوایز و افتخارات شوید و این نگرش را برای تمایل به کسب عناوین جدید حفظ کنید، این بسیار مهم است. مراقبت از خودم و نگه داشتن ذهن در بهترین شکل ممکن همیشه در صدر است.

"شما هر سال چیزهای جدید یاد می گیرید، بنابراین همیشه جای بهبود و پیشرفت وجود دارد. این همان چیزی است که شما باید روی آن تمرکز کنید، از موقعیتی که در آن هستید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید."

هنگامی که رئال مادرید در ماه دسامبر با بارسلونا در نیوکمپ دیدار کرد و راموس به عنوان بازیکن با بیشترین حضور در این باشگاه، با رکورد رائول برابری کرد.

راموس با بیان اینکه بازی برای رئال مادرید برای او چه معنی دارد ، افزود: برای من، نمایندگی و کاپیتان این باشگاه یک امتیاز است.

"این باعث می شود من بسیار بسیار افتخار كنم. حضور در این سالها در یك روند رو به رشد است. شما با تجربه رشد می كنید؛ با تمام بازی هایی كه در این سال‌ها بازی می كنید. تجربه های خوب و بد.

"این افتخار است که بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را بپوشید و بدانید که شما نمونه ای برای هزاران کودک و به هم تیمی های خود هستید.

"این یک مسئولیت بزرگ است، بنابراین من سعی می کنم به بهترین شکل ممکن عمل کنم، نه تنها برای هم تیمی هایم بلکه به منظور اینکه تمام خانواده رئال مادرید بتوانند به کاپیتان خود افتخار کنند."

رئال مادرید روز یکشنبه میزبان بارسلونا است که آنها در پی صعود و صدرنشینی در رقابت کلاسیکو در لالیگا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала