Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال حضور نیمار و سه رئالی با برزیل در المپیک

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور بازیکن برزیلی Russia World Cup Brazil - Mexico
نیمار جونیور بازیکن برزیلی   Russia World Cup Brazil - Mexico - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال برزیل با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید برای حضور نیمار و سه برزیلی لوس بلانکوس در رقابت‌های المپیک 2020 مذاکره خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال برزیل به دنبال حضوری قدرتمندانه در المپیک توکیو است.   روجریو کابوکلو (رئیس فدراسیون فوتبال برزیل) گفتگوهای ابتدایی با پاری سن ژرمن و رئال مادرید را برای حضور نیمار، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و رینیر ژسوس در تیم المپیک برزیل آغاز کرده است.

به گزارش ای‌‌اس‌پی‌ان، برزیل که در سال 2016 به اولین مدال طلای المپیکی خود در رشته فوتبال دست یافت، می‌خواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و کابوکلو برای فراهم کردن مقدمات آن با ناصر الخلیفی و فلورنتینو پرز صحبت کرده است. نیمار که در فینال 2016 در ماراکانا زننده پنالتی پیروزی بخش مقابل آلمان بود، جهت بازی کردن برای برزیل هم در کوپا آمریکا و هم المپیک ابراز آمادگی کرده است ولی به این نتیجه رسیده است این امر با توجه به تقویم این دو مسابقات، سخت خواهد بود. فینال کوپا 10 روز قبل از آغاز مسابقات المپیک 2020 توکیو برگزار خواهد شد.

مشکل بعدی نیمار این است که المپیک جزو مسابقات فیفا نیست و بدین ترتیب باشگاه‌ها الزامی برای در اختیار قراردادن بازیکنان خود به تیم‌های ملی‌شان ندارند. پیش از این در سال 2016 بارسلونا به نیمار اجازه مشارکت پیاپی در هر دو تورنمنت را نداد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала