Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: از شیوه سیتی برای شکست رئال استفاده خواهیم کرد/ دو بار در برنابئو پیروز شده‌ام

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین، سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با رئال مادرید حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب در ادامه هفته بیست‌و ششم رقابت های لالیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید از ساعت 12:30 به وقت افغانستان، در ورزشگاه نیوکمپ میزبان بارسلونا خواهد بود.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ستین: برای نخستین تجربه‌ام در لیگ قهرمانان، انگیزه‌های فراوان دارم

ستین در نشست خبری قبل از دیدار با بارسلونا حاضر شد و مدعی شد که از نظریات و شیوه بازی پپ برای کست رئال استفاده خواهد کرد.

ستین در این مورد گفت:« ال‌کلاسیکو یک بازی بزرگ، خاص در اسپانیا است و در دنیا تأثیر گذار خواهد بود. من همیشه این دیدار را از تلویزیون تماشا می‌کردم و حالا سرمربی بارسلونا هستم. این دیدار برای هواداران بسیار مهم است و هیجان زیادی برای آن دارند.»
سرمربی بارسا در ادامه افزود:« دو بار با تیم‌های لاس پالماس و بتیس در برنابئو پیروز شده‌ام و حالا باید دید که با بارسا چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. رئال مادرید برای این دیدار اهمیت بیشتری قایل است و اگر برنده نشوند، فاصله امتیاز شان با ما به 5 امتیاز افزایش خواهد یافت.»
ستین در مورد تماشای بازی سیتی – رئال و ملاقات با پپ گفت:« به دیدن پپ نرفتم و هدف من تماشای بازی دو تیم بود. بازی سیتی و نمایشی که آن‌ها ارائه دادند، برای ما الهام بخش است. در پایان بازی با پپ نیز صحبت کرد و ما رابطه خوبی با هم داریم، اما بارسا حالا تیم متفاوتی است و نمی‌توان از تمام ایده‌های او استفاده کنیم.»

ستین در مورد بازیکنانش نیز صحبت کرد و مدعی شد که هنوز برای چیدمان ترکیب برابر رئال مادرید فکر نکرده است.

سرمربی بارسا گفت:« هنوز ایده‌ای در مورد چینش بازیکنان ندارم و تصمیم نهایی را فردا خواهم گرفت. آلبا خوب است و مشکلی برای دیدار فردا ندارد، اما نمی‌دانم فردا بازی خواهد کرد یا خیر. برایت‌وایت و همه بازیکنانم آماده اند و برای کسب پیروزی راهی مادرید خواهیم شد.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала