Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت همیلتون از بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو+عکس

© REUTERS / Gonzalo FuentesMercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017
Mercedes' Formula One driver Lewis Hamilton attends the FIA Champions news conference for FIA Prize Giving 2017 in Paris, France December 8, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز همیلتون راننده فورمول یک، با نشر عکسی از خودش با لباس بارسلونا حمایت خود را از این تیم در آستانه ال‌کلاسیکو اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا خواهد بود و این دیدار را میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر دنیا تماشا خواهند کرد.

لوئیز همیلتون، راننده فورمول یک که از هواداران بارسلونا محسوب می‌شود، عکسی از خودش با پیراهن بارسا که در آن نامش نوشته است، نشر کرد و این دیدار را با نتیجه 1-3 به سود آبی اناری‌ها پیش‌بینی کرد.

این راننده خوش نام که اخیراً یکی از موترهایش را در نزدیکی باشگاه بارسلونا امتحان کرده بود، دیداری از این باشگاه داشت و پیراهن این تیم را نیز دریافت کرد.

همیلتون بریتانیایی که تجربه شش قهرمانی را در کارنامه دارد، اخیراً به صورت مشترک عنوان بهترین ورزشکار جهان(لاروس) را نیز کسب کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала