Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ: دوست دارم در برنابئو 4-1 پیروز شویم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانکی دی یونگ
فرانکی دی یونگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا می خواهد خاطرات خوبش با آژاکس را در سانتیاگو برنابئو را دوباره تکرار کند.

به گزارش اسپوتنیک،  آخرین حضور فرنکی دی‌یونگ در سانتیاگو برنابئو، مربوط به پیروزی 4-1 آژاکس مقابل رئال مادرید، در لیگ قهرمانان فصل گذشته می شود. دی یونگ امشب بار دیگر به برنابئو می رود، این بار با پیراهن بارسلونا.

 دی‌یونگ در مصاحبه ای با زیگو اسپورت هالند گفت:  

"بوسکتس به من کمک زیادی می کند. ما در مورد همه چیز با هم حرف می زنیم. او به من در خیلی از مسائل کمک کرده است و من را از اتفاقاتی که درون تیم رخ می دهد، مطلع می کند. علاوه بر این، سرخیو در در مورد جریانات داخل زمین و زندگی در بارسلونا، به من توصیه های زیادی می کند. "

دی یونگ راجع به نقشی که در ترکیب بارسلونا دارد هم گفت: 

"دوست دارم تا جایی که ممکن است، توپ را در اختیار داشته باشم، اما خب این چیزی است که تنها به من در زمین مربوط نمی شود. باید خودم را با شرایط تیم هماهنگ کنم. بازی که مقابل ناپولی انجام دادم، باعث شد مردم فکر کنند این فرنکی دی یونگ، بازیکنی نیست که در آژاکس و تیم ملی هلند بازی می کند. "

هافبک هلندی از مسائل خارج از زمین تیم و حضور ستین گفت: 

"من به شخصه، زیاد از چنین مسائلی خبر ندارم. اما خب واقعیت دارد که تغییراتی در تیم به وجود آمده است. قطعا بزرگترین آنها هم روی کار آمدن ستین است. در روند جدیدی که تیم پیش گرفته، ما هر هفته ویدیو های فوتبالی در مبحث جایگیری در زمین می بینیم. اکنون ما با سیستم های مختلفی بارزی می کنیم، برای مثال در بازی که مقابل رئال بتیس انجام دادیم، 2-4-4 بازی کردیم. جایی که من کنار بوسکتس در خط هافبک بودم و آرتورو ویدال در پستی هجومی تر بازی می کرد. "

وی در مورد بازگشتش به سانتیاگو برنابئو عنوان کرد: 

"آن بازی برایم بسیار خاص و ویژه بود، چون بلافاصله پس از امضای قرارداد با بارسلونا برگزار شد. دوست دارم یک پیروزی 4-1 دیگر را هم کسب کنم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала