Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد در آمریکا جراحی می‌شود

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد، ستاره بلجیمی اما مصدوم رئال مادرید در آمریکا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس» اسپانیا، بازیکن بلجیمی و باشگاه رئال مادرید پس از مشورت با پزشکان مختلف در نهایت تصمیم گرفتند که این بازیکن تحت عمل جراحی قرار گیرد. عمل هازارد قرار است که روز پنجشنبه در منطقه دالاس در آمریکا انجام شود.

ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکورد مصدومیت‌های هازارد در رئال مادرید

با این وجود باشگاه رئال مادرید ترجیح داده است که هیچ توضیحی درخصوص میزان دوری و همینطور عمل جراحی هازارد به رسانه‌ها اعلام نکند. البته انتظار می‌رود هازارد با این جراحی به مدت دو الی سه ماه از میادین دور باشد که بعید به نظر می‌رسد بتواند حتی تا پایان فصل هم به همبازیانش یکجا شود.

مهاجم سابق چلسی که تابستان سال جاری راهی مادرید شد، به همین خاطر مجبور است با تاخیر عمل جراحی‌اش را انجام دهد. قرار است نیکو میهیج،‌مدیر بخش پزشکی رئال، وی را در سفر به ایالات متحده همراهی کند. با مدت زمان دوری تقریبا طولانی مدت هازارد از رقابت‌های باشگاهی شانس او برای شرکت در مسابقات یورو 2020 به همراهی تیم ملی بلجیم کاهش یافته است و هنوز مشخص نیست او می‌تواند در این بازی‌ها شرکت کند یا خیر.

هازارد اولین بازیکن رئال مادرید نیست که برای جراحی اسپانیا را ترک کرده و به آمریکا سفر می‌کند. پیش از هافبک بلژیکی بازیکنانی مانند گونزالو هیگواین و رود فن نیستلروی هم با سفر به ایالات متحده آمریکا از خدمات پزشکانی که با این باشگاه همکاری می‌کنند استفاده کرده بودند. هازارد در بازی هفته بیست و پنجم مقابل لوانته صدمه دید و برای مدتی طولانی مجبور به دوری از مستطیل سبز شد. وی در فصل جاری 10 بازی در لالیگا انجام داده که یک گل زده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала