Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع تنومند ناپولی به دیدار برگشت برابر بارسا هم نمی‌رسد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر کولیبالی
کولیبالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع سنگالی تیم فوتبال ناپولی بازی برگشت برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «گاتزتا دلو اسپورت»، کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی به بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا نمی رسد. مدافع سنگالی از ناحیه ران پا دچار مصدومیت است. او بازی رفت تیمش مقابل آبی-اناری ها را از دست داده بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کولیبالی بازی برابر بارسا را از دست داد+عکس

مدافع تنومند ناپولی قصد دارد وقتی به بهبودی کامل رسید برای ناپولی بازی کند. بازی برگشت ناپولی با بارسلونا در تاریخ 18 مارچ در نیوکمپ  به خاطر کرونا پشت درهای بسته برگزار می شود. قرارداد کولیبالی تا سال 2023 با باشگاه ناپولی اعتبار دارد، اما عملکرد بسیار موفق این مدافع 28 ساله در ترکیب این تیم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچستریونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و پاری‌سن‌جرمن قرار گرفته و نمایندگان این باشگاه‌ها وضعیت کولیبالی را به دقت زیر نظر دارند.

پیش از این گفته می‌شد در قرارداد این بازیکن بند فسخ 127 میلیون پوندی وجود دارد و هر باشگاهی که قصد خرید او را دارد باید این مبلغ را بپردازد، اما گفته می‌شود نظر د‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در این مورد تغییر کرده و قصد دارد این مدافع سنگالی را با قیمتی در حدود 85 میلیون پوند در لیست فروش این باشگاه قرار دهد.

او فصل جاری در مجموع 21 بازی برای آبی‌های شهر ناپل به میدان رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала