Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی برای حفظ امباپه نیمار را می‌فروشد

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن برای اینکه بتواند امباپه را راضی به ماندن کند، نیمار را به فروش خواهد رساند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاری‌سن‌جرمن تصمیم دارد با ارائه پیشنهادی وسوسه‌انگیز کیلیان امباپه را به ماندن راضی کند، که این امر مستلزم فروش ستاره دیگر تیم است. روزنامه «آس» مدعی شد، باشگاه فرانسوی نیمار را به فروش خواهد رساند تا بتواند حقوق بهتری به امباپه بدهد. بارسلونا باز هم مشتری نیمار است و به همین دلیل پاریسی‌ها کار سختی برای فروش او نخواهند داشت.

Coupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مخالفت پی‌اس‌جی به حضور امباپه در المپیک توکیو

درخشش فوق العاده کیلیان امباپه در لباس موناکو در سن 17 سالگی باعث شد تیم های بزرگی برای خرید این بازیکن دست به کار شوند و اگرچه رئال مادرید برای جذب او به توافق رسیده بود، اما در نهایت این پاری سن ژرمن بود که با پرداخت 180 میلیون یورو موفق به جذب این ستاره خوش آتیه شد.

قرارداد امباپه تا سال 2022 اعتبار دارد و پاریسی‌ها می‌خواهند او را از دسترسِ رئال‌مادرید دور کنند، چرا که مهاجم جوان‌شان برای پیوستن به جمع کهکشانی‌ها وسوسه شده است.

در همین حال، رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند که نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی به هدف اول بارسلونا برای نقل و انتقالات فصل تابستان تبدیل شده و از سوی دیگر بازیکنان بارسلونا و رختکن این تیم با فشار آوردن به یوسپ ماریا بارتومئو از او خواسته‌اند هر طور شده ترتیب انتقال نیمار به نوکمپ را بدهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала