Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر کرونا متوجه دیدار بارسا – ناپولی نیست

© REUTERS / Albert GeaИгрок "Барселоны" Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с "Леганесом"
Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا می‌تواند در دیدار برگشت برابر ناپولی، از حضور هوادارانش سود ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا اخیراً فوتبال اروپا را شدیداً متأثر ساخته است و دیدارهای زیادی به همین دلیل در اروپا و آسیا لغو شده است.

Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Las Palmas is played at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, Oct. 1, 2017. Barcelona's Spanish league game against Las Palmas is played without fans amid the controversial referendum on Catalonia's independence. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال برگزاری دیدار بارسلونا – ناپولی و چندین دیدار دیگر پُشت درهای بسته

در برخی از کشورها که تهدید جدی نیست، دیدارها در پشت دروازه‌های بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود که این خطر متوجه دیدار بارسا – ناپولی نیز بود.

وزیر صحت اسپانیا اما مدعی شد که خطری متوجه دیدار بارسا – ناپولی نیست، زیرا در کاتالونیا و ناپل ویروس کرونا دیده نشده است و هواداران کاتالونیایی می‌توانند در این بازی به تشویق تیم شان بپردازند.

سالوادور ایلا به رسانه‌ها در این مورد گفت:« هیچ خطری بازی بارسا در برابر ناپولی را تهدید نمی‌کند. تصمیم ما متوجه مناطق است که در آن ویروس کرونا وجود دارد و شهر بارسلونا در تهدید قرار ندارد. دیدار دو تیم می‌تواند با حضور تماشاگران برگزار شود، زیرا هر دو منطقه از تهدید کرونا در امان اند. ما مجوز حضور هواداران را به همین دلیل صادر می‌کنیم.»

این در حالی‌ست که دیدار دو تیم در دور رفت با نتیجه 1-1 به پایان رسیده بود و بارسا با تساوی بدون گول راهی دور بعدی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала