Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لغو دیدار سیتی- آرسنال به خاطر کرونا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شیوع ویروس کرونا، برگزاری بازی ها در همه لیگ های معتبر اروپایی به غیر از لیگ برتر را از حالت عادی خارج کرده بود. اکنون یکی از بازی های مهم لیگ برتر نیز به همین دلیل لغو شد.

به گزارش اسپوتنیک، با تایید باشگاه آرسنال؛ دیدار امشب (چهارشنبه) این تیم در زمین منچسترسیتی با نظر لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلستان لغو شده است. در بیانیه آرسنال آمده:

 "با توجه به ابتلای اوانجلوس ماریناکیس، مالک المپیاکوس به ویروس کرونا، باشگاه آرسنال توصیه های پزشکی را درنظر گرفت و همه افرادی که در بازی 13 روز پیش ما با این تیم با ایشان تماس داشتند، ردیابی شدند. در بررسی هایی که انجام دادیم مشخص شد برخی از بازیکنان بلافاصله پس از بازی، مالک المپیاکوس را ملاقات کردند و با او تماس داشتند. احتمال ابتلای این بازیکنان به ویروس کرونا بسیار پایین است با این حال تابع دستورالعمل های دولت هستیم و هر فردی که با بیمار مبتلا به کرونا برخورد داشته باید از آخرین تماس به مدت 14 روز در خانه قرنطینه شود. با این اوصاف، بازیکنان ما برای دیدار امشب با سیتی در دسترس نیستند و باید در خانه بمانند. لیگ برتر تصمیم گرفت این بازی به تعویق بیفتد. بازیکنان باید تا زمان به پایان رسیدن دوره 14 روزه در خانه بمانند. همینطور 4 نفر از اعضای باشگاه که در جایگاه نزدیک آقای ماریناکیس نشسته بودند، همین شرایط را خواهند داشت. می دانیم که هواداران از این تصمیم، ناامید هستند اما بلیت آنها برای سفر به منچستر در تاریخی که بازی برگزار می شود، همچنان معتبر است. امیدواریم آقای ماریناکیس، سلامتی شان را به دست بیاورند و بازیکنان ما نیز از جمعه برای دیدار با برایتون به کار خود برگردند."

به نقل از دیلی میل؛ احتمالا اولین فردی که از بازیکنان آرسنال به طور مستقیم با مالک المپیاکوس تماس داشته، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس است. درصورت ابتلای سوکراتیس به ویروس کرونا، او می تواند در تمرینات این ویروس را به سایر بازیکنان منتقل کرده باشد. ضمنا هریک از بازیکنان المپیاکوس که در جریان بازی با آرسنالی ها در تماس بوده، می تواند ناقل این ویروس بوده باشد. باشگاه آرسنال امیدوار است پس از منفی شدن تست همه بازیکنان خود، از روز جمعه تمرینات از سرگرفته شود. در صورت مثبت اعلام شدن تست یکی از بازیکنان آرسنال، فوتبال انگلستان با بحران بزرگی روبرو می شود. توپچی ها طی 13 روز اخیر با بورنموث و وست هم بازی کرده اند و دامنه ویروس می تواند به صورت زنجیروار گسترش یافته باشد.

لازم به ذکر است کمتر از 30 ساعت پیش دولت بریتانیا اعلام کرد دلیلی برای لغو مسابقات لیگ برتر وجود ندارد!


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала