Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام تحسین‌برانگیز هواداران ناپل و آتالانتا برای مبارزه با ویروس کرونا

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران تیم های ایتالیایی ناپولی و آتالانتا پس از ناکام ماندن در تماشای بازی تیم‌هایشان با بارسلونا و والنسیا از نزدیک، دست به اقدامی خیرخواهانه زدند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال ناپولی در حالی خود را آماده بازی چهارشنبه هفته آینده با بارسلونا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که برخی هواداران این تیم ایتالیایی بلیت این بازی را برای حمایت از تیم‌شان در نوکمپ تهیه کرده و آماده سفر به اسپانیا بودند، اما با تصمیم مقامات ایالت کاتالونیا و نمایندگان باشگاه بارسلونا، این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، تصمیم به برگزاری بازی پشت درهای بسته، اما پنج هزار هوادار ناپولی را که بلیت این بازی را خریداری کرده بودند، تحت‌تأثیر قرار داد و آنها نمی‌توانند بازی را در نوکمپ تماشا کنند.  

قیمت بلیت این بازی 70 یورو بود که به حساب آنها بازگردانده شد، اما هواداران ناپولی تصمیم گرفتند به مانند هواداران آتالانتا که آنها هم به دلیل مشابه شب گذشته (سه‌شنبه) از دیدن بازی تیم‌شان با والنسیا محروم بودند، این مبلغ را به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا به نهادهای مربوطه اهدا کنند.

این مبلغ در واقع به بیمارستان کوتونو می‌رسد که در تلاش برای مهار شیوع ویروس کروناست. هواداران ناپولی همچنین در تلاش هستند تا پول پرواز و هتل خود خود را هم بازپس بگیرند.

در همین حال شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم آتالانتا و والنسیا در پشت در های بسته مستایا به مصاف هم رفتند که آتالانتا به پیروزی در این دیدار به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، هواداران آتالانتا تصمیم گرفتند تا مبلغ 40000 یورو که برای خرید بلیت های لیگ قهرمانان اروپا هزینه شده را به بیمارستان های محلی اهدا کنند. تمامی بازی های سری آبه دلیل شیوع ویروس کرونا تا سوم اپریل به تعویق افتاده است  و بازی های اروپایی نیز باید در پشت درهای بسته صورت گیرد. بازی برگشت والنسیا و آتالانتا نیز باید در پشت درهای بسته صورت می گرفت و این درحالی بود که هواداران آتالانتا از هفته قبل بلیت های این دیدار را خریداری کرده بودند. بیانیه گروهی از هوادارن آتالانتا به شرح زیر است:

 "قرار بود این شب یکی از زیباترین شب های تاریخ باشگاه ما باشد، در عوض این وضعیت اضطراری همه چیز را بر هم زد. در حال حاضر، در شهر و ولایت ما، قهرمانانی وجود دارند که با بودجه‌ای ناچیز و بدون استراحت به سختی در حال کار کردن هستند تا از سلامت بودن همه مردم اطمینان حاصل شود. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم مبلغ کل بلیت هایی که برای سفر به مستایا خریداری کرده بودیم را به بیمارستان های برگامو اهدا کنیم. بنابراین چک 40000 یورویی را تا چند روز آینده به این بیمارستان ارائه می دهیم."

ایتالیا که قلب شیوع ویروس کرونا در قاره اروپاست، در حال حاضر در قرنطینه است تا جلوی پیشرفت بیشتر این ویروس در این کشور گرفته شود.


 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала