Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به یوونتوس؛ روگانی را کرونا گرفت!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر روگانی
روگانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع یوونتوس به خاطر ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه می شود و تمام افرادی که با روگانی در تماس بوده‌اند، قرنطینه خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک،  باشگاه یوونتوس ایتالیا در خبری رسما اعلام کرد که تست کرونای دنیله روگانی بازیکن این تیم مثبت بوده است. بر این اساس این بازیکن 25 ساله مبتلا به کویید 19 بوده و به ویروس کرونا مبتلا شده است. این باشگاه اعلام کرد که تمام اقدامات لازم برای قرنطینه افرادی که با این بازیکن در تماس بودند که اعمال خواهد کرد و به تست آن‌ها خواهد پرداخت. ایتالیا در راس کشورهای جهان قرار دارد که ویروس کرونا در آن انتشار یافته است و آمار مرگ و میر بالایی را به خود اختصاص داده است.

در همین حال، پس از آن که یوونتوس تمامی فعالیت هایش را در پی مثبت شدن تست کرونای دنیله روگانی بازیکن خود تعلیق کرد حالا خبر می رسد که اینتر نیز تصمیم مشابهی گرفته است. با توجه به این که اینتر به تازگی به یوونتوس بازی کرده است، نراتزوری ها در بیانیه ای اعلام کردند که تمامی فعالیت های تمرینی و فوتبالی خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده اند و احتیاط های لازم را صورت خواهند داد.

یوونتوس احتمالا هفته آینده نمی تواند در دور برگشت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل لیون بازی کند و این بازی به تاریخ دیگری موکول خواهد شد. اینتر نیز قرار بود که فردا مقابل ختافه در لیگ اروپا بازی کند اما این بازی نیز به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد. در حال حاضر تمامی مسابقات فوتبال در ایتالیا تا تاریخ شانزدهم فروردین لغو شده اند و دولت ایتالیا در تلاش است تا این بیماری را تحت کنترل قرار بدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала