Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر تکان‌دهنده در اروپا: رونالدو در قرنطینه!

© AP Photo / Antonio CalanniФутболист Криштиану Роналду
Футболист Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس تایید کرد پس از جواب مثبت آزمایش کرونای دنیله روگانی بازیکنان این تیم در قرنطینه قرار می‌گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد با توجه به علائم سرماخوردگی و شباهتی که دنیله روگانی به مبتلایان کرونای داشته امروز تستی از این بازیکن گرفته شد که با بررسی‌های لازم مشخص شد این بازیکن 25 ساله به کرونا مبتلا شده است.

روگانی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شوک به یوونتوس؛ روگانی را کرونا گرفت!

یوونتوس تایید کرد بدین ترتیب برای محافظت از سلامت و رعایت ملزومات بهداشتی تمامی اعضای این تیم به همراه کادرفنی و کارکنان باید در قرنطینه حضور داشته باشند تا ارتباط آنها با محیط خارج قطع شود و همچنین آنها نیز مورد آزمایش قرار بگیرند.  بر اساس گفته پزشکان از زمان قرنطینه کامل افراد مشکوک به ابتلا به کرونا حداقل دو هفته زمان نیاز است تا سلامت آنها تایید شود و اگر قرنطینه بازیکنان یووه ادامه دار باشد قطعا مقابل لیون حاضر نخواهند شد.

یوونتوس با توجه به اینکه مسابقات سری آ به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور که منجر به قرنطینه تمامی شهرهای بزرگ از جمله میلان شده است، لغو شده خود را برای بازی بزرگ دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون آماده می‌کرد که با حضور همبازیان کریستیانو رونالدو در قرنطینه در فاصله یک هفته مانده تا برگزاری این بازی، عدم برگزاری آن محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала