Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمامی بازیکنان باشگاه رئال مادرید قرنطین شدند

© REUTERS / Sergio PerezМариано Диас из "Реал Мадрид" радуется своему голу в матче с "Барселоной"
Мариано Диас из Реал Мадрид радуется своему голу в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید اقدامات جدی برای جلوگیری از شیوع کرونا در بین اعضای این تیم انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، با اعلام مسئولان برگزاری لیگ بسکتبال باشگاه‌های اروپا این مسابقات موسوم به "ترکیش‌ایرلاین‌یورولیگ" تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. همچنین با اعلام خوزه لوییز سانچز، تست کرونای یکی از بازیکنان بسکتبال رئال مادرید مثبت اعلام شده و همه بازیکنان کمپ تمرینی رئال مادرید را ترک کردند، تمامی فعالیت‌ها این باشگاه به حالت تعلیق درآمده و بازیکنان قرنطینه شده‌اند‌.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
 فوری؛ تمامی مسابقات لالیگا به حالت تعلیق درامد

رئالی‌ها تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری این دیدار و بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در نظر گرفته‌اند. کهکشانی‌ها کاملا آگاه هستند که 2 بازی پیش‌روی آنها می‌تواند تاثیر مستقیمی روی قهرمانی‌شان در 2 جام لالیگا و لیگ قهرمانان بگذارد و به همین دلیل تصمیم گرفتند با رعایت موارد بهداشتی، اعضای تیم خود را از ویروس کرونا در امان نگه دارند.

ماجرای ویروس کرونا یکی از مباحث اصلی روز دنیا است که در 2 هفته اخیر تاثیر خود روی فوتبال را هم گذاشته است. بازیکنان رئال مادرید از بحران موجود و اتفاقاتی که در اسپانیا، خصوصا در شهر مادرید رخ داده به خوبی آگاه هستند و نگرانی آنها کاملا آشکار است. این در شرایطی است که حتی دنی کارواخال، مدافع راست رئال هم برای نشان دادن اعتراض خود به مسئولان لالیگا برای اینکه چرا همه مسابقات را به تعویق نمی‌اندازند مجبور به مصاحبه با برخی از رسانه‌ها شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала