Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسۀ اضطراری مسوولان لیگ جزیره پس از ابتلای «آرتتا» به کرونا

© AFP 2023 / Glyn KirkФутбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای سرمربی آرسنال، مسوولان لیگ برتر انگلیس یک جلسه اضطراری خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه آرسنال ساعاتی پیش خبر بدی را برای هواداران این تیم منتشر کرد که بر اساس آن، میکل آرتتا به ویروس کرونا مبتلا شده است.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آزمایش کرونای سرمربی آرسنال مثبت اعلام شد

در بیانیه لیگ برتر انگلیس آمده است:«پس از انتشار بیانیه باشگاه آرسنال مبنی بر مثبت اعلام شدن تست کرونای میکل آرتتا، مسوولان لیگ برتر جزیره امروز یک جلسۀ اضطراری در خصوص آینده بازی‌های لیگ برگزار خواهند کرد و در حال حاضر از انتشار هرگونه نظر تا پس از این جلسه خودداری خواهد شد.

ویروس کرونا حال نزدیک به 120 کشور را درگیر خود کرده و بسیاری از کشورها برگزاری رویدادهای عمومی را لغو کرده اند؛ با این حال لیگ جزیره که پولسازترین لیگ فوتبال دنبال نیز به شمار می‌رود، هنوز زیر بار برگزار نشدن بازی‌ها نظیر تصمیمی که در ایتالیا اتخاذ شده یا ادامه بازی‌ها بدون حضور هواداران که کشورهایی نظیر آلمان آن را دنبال می کنند، تاکنون نرفته است.

بی شک ضررهای مالی هنگفتی که لغو بازی ها یا انجام آنها بدون حضور هواداران به همره دارد، مهم ترین دغدغه مسئولان لیگ برتر فوتبال انگلیس به شمار می رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала