Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکن چلسی هم به ویروس کرونا مبتلا شد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار چلسی
هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن تیم فوتبال چلسی انگلستان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه چلسی انگلیس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، کارون هادسون-اودوی مهاجم انگلیسی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده و جواب آزمایش این بازیکن مثبت اعلام شده است. باشگاه چلسی همینطور اعلام کرد تمامی کمپ‌های تمرینی این باشگاه تعطیل شده است و به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم هم به همراه کادرفنی باید به قرنطینه بروند.

Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جلسۀ اضطراری مسوولان لیگ جزیره پس از ابتلای «آرتتا» به کرونا

هادسون اودوی 19ساله اولین بازیکن لیگ برتر انگلیس است که ابتلای او به ویروس کرونا اعلام شده است. ویروس کرونا دنیای ورزش و فوتبال را با بحرانی بزرگ روبرو کرده و درحالیکه سازمان بهداشت جهانی وضعیت شیوع این ویروس را در حد همه‌گیری جهانی اعلام کرده، فعالیت‌های لیگهای اسپانیا، ایتالیا و فرانسه را تا مرز تعطیلی کامل پیش برده است.

این در حالی است که لیگ برتر انگلیس روز گذشته اعلام کرد که مسابقات این هفته این لیگ طبق برنامه برگزار خواهد شد. ولی بعد از اعلام این خبر از سوی سازمان لیگ برتر، با اعلام ابتلای میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا، اعلام شد که لیگ برتر امروز جمعه با باشگاه‌های حاضر در این لیگ جلسه‌ای اضطراری برگزار خواهد کرد.

با اعلام جواب آزمایش اودوی تنها چند ساعت پس از ابتلای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به این ویروس به نظر می‌رسد تعویق مسابقات لیگ برتر جدی به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала