Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سولسشر و وودوارد به تعویق بازی‌های لیگ برتر

© REUTERS / Lisi NiesnerГлавный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер
Главный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اد وودوارد مدیر اجرایی منچستریونایتد و اوله گونار سولسشر سرمربی این تیم نسبت به تعویق بازی های لیگ برتر انگلیس واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز (جمعه) و با توجه به ابتلای چند تن از بازیکنان لسترسیتی و همچنین ابتلای میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا، سران فوتبال انگلستان تصمیم به تعلیق مسابقات فوتبال در انگلیس به مدت 3 هفته گرفتند.

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد پیرامون تعویق بازی های لیگ برتر انگلیس تا تاریخ 4 آوریل (16 فروردین) می گوید:

 "درحالی که دیدن توقف بازی های این فصل ناامید کننده است، اما ما می دانیم ملاحظات بزرگی باید انجام شود تا به کند شدن روند شیوع ویروس کرونا کمک کند."

اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ نیز قبل از هر چیزی از حمایت هواداران این تیم در طول فصل تشکر می کند و امیدوار است تا دوباره آن ها را در ورزشگاه اولدترافورد ملاقات کند. سولسشر در این رابطه می گوید:

 "می خواهم از هوادارانمان به دلیل حمایت های فوق العاده‌ای که انجام دادند تشکر کنم و ما مشتاقانه منتظر استقبال از حضور آن ها در ورزشگاه اولدترافورد در اسرع وقت هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала