Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام مسی در مورد ویروس کرونا؛ صحت مهم‌تر از همه چیز است+عکس

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی با نشر متنی در شبکه‌های اجتماعی از هوادارانش خواست تا در برابر این ویروس محتاط باشند.

به گزارش اسپوتنیک، لئو مسی و سایر بازیکنان بارسا بعد از اینکه این باشگاه تمرینات تیم را به دلیل گسترش ویروس کرونا در کاتالونیا به حالت تعلیق درآورد ، در خانه هستند و در قرنطینه به سر می‌برند.

کاپیتان بارسا امروز با نشر پیامی در انستاگرام از هوادارانش خواست تا در برابر این ویروس کشنده محتاط باشند و حمایت‌اش را از مریضان و داکتران اعلام کرد.

مسی با انتشار عکسی در کنار دو فرزندش نوشت:« این روزها برای همه‌ای دنیا دشواراست. ما از آنچه اتفاق می افتد نگران هستیم و بجای آن‌هایی که رنج می‌برند، فکر می‌کنیم. من از همه داکتران و آن‌هایی در مراکز درمانی برای بهبود مریضان سخت تلاش می‌کنند، حمایت و تشکری می‌کنیم. صحت وسلامت باید همیشه مهم باشد. این یک لحظه استثنایی است و شما باید از پیام‌ها و بروز رسانی سازمان های صحی مانند مقامات دولتی توجه کنید. فقط با این کار می توانیم به شیوه ای مؤثر با آن مبارزه کنیم. این لحظه مسئولیت پذیر بودن و ماندن در خانه است، ما همچنین می توانیم با خانواده خود که همیشه نداریم از اوقات تفریحی خود لذت ببریم و آغوش بگیریم شان. امیدوارم که بتوانیم هرچه سریع‌تر به این مشکل خاتمه ببخشیم و اوضاع را بهتری کنیم.»
View this post on Instagram

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

این در حالی‌ست که لالیگا در حالت تعلیق قرار دارد و همه بازیکنان در قرنطینه قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала