Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه و هالند کهکشانی می‌شوند؟

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه رئال مادرید تمامی تمرکز شان را روی جذب دو ستارۀ فوتبال جهان گذاشته اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، کیلیان امباپه و اِرلینگ هالند، دو ستاره کنونی فوتبال اروپا که یکی ۲۱ و دیگری ۱۹ سال سن دارد، دو هدف اصلی باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط حمله‌اش هستند و پرز به دنبال این است تا هرطور شده رضایت این دو بازیکن را از باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند بگیرد.

کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد وسوسه‌انگیز پی‌اس‌جی برای حفظ امباپه

رییس باشگاه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی اخیر هم نگاه ویژه‌ای به امباپه داشت ولی واقعیت این است که خرید این ستاره تیم پاریسی تا قبل از سال 2021 امکان‌پذیر نخواهد بود و به همین دلیل کهکشانی‌ها امیدوار هستند در آینده‌ای هرچه نزدیک‌تر این ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرند.

امباپه که پس از درخشش در موناکو راهی پاری‌سن‌‌جرمن شد و طی سه سال اخیر برای این تیم به میدان رفته، در فصل جاری با به ثمر رساندن 18 گل در 20 مسابقه در صدر جدول گلزنان لوشامپیونه فرانسه است و در کنار آن موفق به دادن چهار پاس گل شده است که آماری فوق‌العاده برای یک مهاجم 21 ساله به حساب می‌آید.

ارلینگ هالند نیز که کمتر از سه ماه است با انتقال به دورتموند و درخشش در این تیم، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و دیگر ستاره جوان فوتبال جهان است، دیگر گزینه جدی رئال مادرید برای تابستان 2020 محسوب می‌شود و مادریدی‌ها بیشتر از امباپه، این مهاجم نارویجی را به درهای باشگاه‌شان نزدیک می‌بینند.

هالند بعد از پیوستن به دورتموند نمایش خیره کننده‌ای داشته و موفق شده در 8 مسابقه بوندس لیگا آلمان 9 گل به ثمر رساند و علاوه بر آن در یک مسابقه جام حذفی یک گل و در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا دو گل بزند تا مجموع گل‌های او در 11 مسابقه برای زنبورها به 12 گل برسد و یک آمار عالی برای او بر جای بگذارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала