Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا جرات نکرد سمت زلاتان برود؛ زلاتان سراغ کرونا رفت

© REUTERS / John Sibley Livepicزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ابراهیموویچ مهاجم پیشین تیم ملی سویدن می‌خواهد با جمع آوری کمک‌های مالی به تسریع روند مقابله با ویروس کرونا کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیموویچ به جمع آوری مبالغ خیرخواهانه برای مبارزه با ویروس کرونا پرداخته است و از همکاران خود در دنیای فوتبال خواسته است تا به این کمپین بپیوندند.

به نقل از بی‌بی‌سی، این مهاجم سویدنی در ایتالیا بازی می‌کند؛ کشوری که پس از چین، بیشترین آسیب را از این ویروس دیده است. ظاهرا ابراهیموویچ 100 هزار یورو به این صندوق کمک کرده است. او در اینستاگرام خود در این باره گفت:

"ایتالیا همیشه چیزهای زیادی به من داد و در این لحظه غم انگیز، می‌خواهم بیش از پیش محبت این کشور را جبران کنم. روی سخاوتمندی همکارانم، تمامی ورزشکاران حرفه‌ای و آن‌هایی که می‌خواهند در حد وسع خود کمک‌ کوچک یا بزرگی در راستای ریشه کن کردن این ویروس انجام بدهند، حساب باز می‌کنم. ما با هم می‌توانیم به بیمارستان‌ها، پزشکان و پرستارانی کمک کنیم که هر روز با از خود گذشتگی تلاش می‌کنند تا جان ما را نجات بدهند. بیایید همراه هم ویروس کرونا را ریشه کن کنیم و برنده این مسابقه شویم"!

یک ساعت پس از ارسال این پست، مبلغ 109,652 یورو از کمک‌های مردمی جمع آوری شده بود. زلاتان با گفتن جمله‌ای که از او انتظار می‌رفت، حرف‌هایش را به پایان رساند:

 "به یاد داشته باشید: اگر ویروس سراغ زلاتان نرود، زلاتان سراغ ویروس می‌رود! "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала