Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان برای فصل آینده هیچ نیازی به گرت بیل ندارد!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره ولزی تیم رئال مادرید در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، گرت بیل ستاره ولزی تیم رئال مادرید که در ابتدای این فصل قرار بود از جمع کهکشانی ها جدا شود، در نهایت در این تیم ماندگار شد اما بازهم نتوانست در جمع یاران قابل اعتماد زین الدین زیدان قرار بگیرد و حالا به احتمال فراوان در پایان این فصل سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل دست بردارد گلف نیست

دستمزد نجومی بیل در کنار بازی نکردنش باعث می شود که هیچ منطقی در مورد حفظ او وجود نداشته باشد و منطقی ترین کار مربوط به فروش این بازیکن باشد. البته بر خلاف تابستانی قبلی با محدودیت هایی که در سقف هزینه در لیگ چین گذاشته شده، این گزینه هم برایش منطفی است.

به نظر می‌رسد که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال نیز برای فصل آینده نیازی به این بازیکن ولزی ندارند و از همین‌رو کهکشانی‌ها تلاش دارند این بازیکن شان را حتا با انتقال رایگان به یک تیم دیگر واگذار کند. به نظر می رسد که تیم سابق گرت بیل یعنی تاتنهام و البته منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این بازیکن اهل ولز داشته باشند. با این وجود باید منتظر ماند و دید آیا آنها حاضر هستند دستمزد بالای ستاره رئال مادرید را برعهده گرفته و او را به تیم خود ببرند یا نه؟ او تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала