Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای درمان کرونا سراغ مسی و رونالدو بروید!

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم جهان به دنبال آن هستند تا ببیند محققین چه زمانی به داروی این بیماری دست پیدا می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کرونا با در نوردیدن چین و خاورمیانه و اروپا حالا تمام دنیا را درگیر خود کرده است و جهان را دچار یک بحران همه گیر کرده و زندگی 8 میلیارد انسان را بر روی کره زمین مختل کرده است.  در همین حال، یک دانشمند اسپانیایی در جمع خبرنگاران از فرصت شیوع کرونا برای انتقاد از درآمد بالای فوتبالیست‌ها در مقایسه با دانشمندان استفاده کرد.

این محقق اسپانیایی در واکنش به دستمزد میلیونی ستارگان فوتبال اظهار داشت:« شما برای تجارت و تبلیغات خود در ماه به یک فوتبالیست 1 میلیون یورو می‌دهید و این در صورتی‌ست یک محقق بیولوژی هزار و هشتصد یورو می‌گیرد. حالا در این شرایط  یک محقق به کار می‌آید یا فوتبالیست؟ اکنون هم که در جستجوی درمان هستنید به سراغ رونالدو و مسی بروید».

همه گیرشدن ویروس کرونا در جهان اکنون به یک بحران جهانی مبدل شده است. به دلیل گسترش شیوع این ویروس، تمامی مسابقات ورزشی جهان به حالت تعلیق درامده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала