Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک 50هزار یورویی «فرانک ریبری» برای بیماران کرونایی ایتالیا

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانک ریبری
فرانک ریبری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک ریبری، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه به بیمارستانی در ایتالیا کمک مالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در وضعیتی که ایتالیا بیشترین آمار ابتلا به بیماری کرونا و تلفات ناشی از این ویروس مهلک را در قاره اروپا دارد، فرانک ریبری به کمک بیمارستانی در این کشور قاره سبز آمد. بر اساس گزارش روزنامه «دلواسپورت» ایتالیا، ستاره اسبق تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ به بیمارستانی در فلورانس برای مقابله کوید 19 حدود 50 هزار یورو کمک نقدی کرد.

تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کمک باورنکردنی ملی‌پوشان آلمان برای مقابله با کرونا

در همین حال، روکو کومیسو، رئیس باشگاه فیورنتینا اعلام کرد که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این تیم به 10 مورد افزایش پیدا کرده است و حال سه تن از آن‌ها به گونه‌ای بوده که راهی بیمارستان و بستری شده‌اند. پیش از این گزارش شده بود که تنها سه تن از اعضای این باشگاه به کرونا مبتلا شده‌اند، اما اکنون طبق اعلام کومیسو علاوه بر این سه نفر تعداد دیگری هم در تیم بنفش‌پوش فلورانس درگیر این بیماری شده‌اند که یکی از آن‌ها رئیس کادر پزشکی تیم، لوکا پنگوئه است.

کومیسو که باشگاهش یک جنبش جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بیمارستان‌های محلی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی راه انداخته است، گفت:«تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به آن‌هایی که در قدم مقدم این مبارزه هستند کمک کنیم. در عرض 24 ساعت ما توانستیم حدود 420 هزار یورو کمک جمع‌آوری کنیم. مایلم از فرانک ریبری به خاطر کمک 50 هزار یورویی‌اش تشکر کنم. فلورانس برای هر دوی ما مانند خانه است، چون مردم این شهر از ما استقبال گرمی انجام دادند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала