Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان زودهنگام لیگ برتر چه تأثیری بالای تیم‌ها خواهد داشت؟

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویروس کرونا، ممکن لیگ برتر را لغو سازد و برخی تیم‌ها بشدت مخالف چنین طرحی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر انگلیس در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، در حالت تعلیق قرارداد و این احتمال وجود دارد که این لیگ زودتر به پایان برسد.

ما در این گزارش تاثیر لغو لیگ برتر روی تیم‌های این لیگ را به صورت مختصر مرور خواهیم کرد.

آرسنال

 میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی باشگاه آرسنال نخستین فرد مشهور در انگلیس بود که به ویروس کرونا مبتلا شد و اگر لیگ زودتر آغاز گردد، ممکن این مربی نتواند هدایت تیمش را به عهده بگیرد و این سخت به تیم آسیب خواهد رساند. ازسویی هم ممکن رکورد شکست ناپذیری این تیم در سال 2020 شکسته شود. به همین دلیل سران آرسنال موافق پایان لیگ نیستند.

View this post on Instagram

#WeAreTheArsenal 🔴

A post shared by Arsenal Official (@arsenal) on

آستون ویلا

این تیم در آغاز فصل خریدهایی خوبی انجام داد، اما این خریدها نتیجه خوبی نداشت و برخی از بازیکنان دوباره از این تیم جدا شدند. استون ویلا در حال حاضر در رده نوزدهم جدول قراردارد و امید زیادی برای بقا در لیگ برتر دارد که در صورت لغو لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد، اما اگر لیگ در فصل بعدی 22 تیم برگزارشود این تیم حاضر به پایان زود هنگام آن خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Aston Villa FC (@avfcofficial) on

بورنموث

این فصل برای بورنموث شبیه فاجعه بوده و هیچ چیزی طبق برنامه پیش نرفته است و پایان زود هنگام لیگ به سود این تیم خواهد بود.

برایتون

این فصل برای برایتونی ها خوب پیش رفته و نسبت به فصل قبلی پیشرفت زیادی در تیم به وجود آمده است و جایگاه این تیم در جدول نیز خوب است. برایتون در حال حاضر در رده 15 جدول قراردارد و صورت پایان زود هنگام لیگ، این تیم موافق خواهد بود.

برنلی

این تیم فصل خوبی را پشت سر می‌گذاشت و در رده دهم جدول قراردارد و با توجه به شش امتیاز اختلاف با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، خوشبین به ادامه لیگ است و پایان زودهنگام لیگ، این تیم ضرر خواهد کرد زیرا در 10 بازی اخر شکستی نخورده است.

چلسی

شاگردان لمپارد در این فصل گاهی خوب بوده اند و گاهی هم بد ظاهر شده اند، اما این تیم در بازی‌های اخر خوب کار کرده و تا جایی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. در صورت پایان لیگ چلسی موافق خواهد بود و از این مطلب سود خواهد برد.

View this post on Instagram

W #CHEEVE #CFC #Chelsea

A post shared by Chelsea FC (@chelseafc) on

کریستال پالاس

این تیم در حال حاضر در رده 11 جدول قرار دارد و سه بازی آخرش به دلایل مختلف به تعویق افتاده است. این فصل می‌تواند برای مهاجم آماده این تیم ویلفرد زاها فصل پایانی باشد. پالاس در تلاش صعود به لیگ اروپا است و با پایان زود هنگام لیگ موافق نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Crystal Palace Football Club (@cpfc) on

اورتون

این تیم شاهد تغییرات زیادی در فصل جاری بود و سه مربی این تیم را تا اینجای فصل هدایت کرده و در حال حاضر در جایگاه 12 قرار دارد و این جایگاه مناسب شاگردان آنچلوتی نیست. این تیم با پایان لیگ موافق نخواهد بود زیرا آن ها امیدوار اند تا به رده‌های بالا صعود کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Everton (@everton) on

لسترسیتی

لستر به هیچ عنوان خواهان پایان لیگ نیست زیرا این تیم در حال حاضر در رده سوم جدول قرارداد و در صورت پایان فصل برخی بازیکنان این تیم چون واردی از جوایز فردی باز خواهند ماند. از سویی هم بازیکنانی چون بن چیلویل و جیمز مدیسون از این تیم جدا خواهند شد.

View this post on Instagram

A positive result heading into the winter break 👊 #LeiChe • #PL • #lcfc

A post shared by Leicester City (@lcfc) on

لیورپول

کلوپ و شاگردانش در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شوند و پس از سالها قهرمانی این لیگ را از آن خود خواهند کرد، اما در صورت پایان زود هنگام لیگ، قهرمانی این تیم زیاد مورد پسند هواداران قرارنخواهد گرفت و کلوپ و شاگردانش موافق این نیستند.

View this post on Instagram

A post shared by Liverpool Football Club (@liverpoolfc) on

منچسترسیتی

این تیم در حال حاضر تیم دوم جدول است و با تیم لیورپول 20 امتیاز فاصله دارد. شاگردان پپ هر روز بهتر از دیروز می‌شوند و این احتمال وجود دارد که فاصله امتیاز را با لیورپول کاهش دهد، به همین دلیل موافق پایان لیگ نیست.

منچستریونایتد

یونایتد با آمدن فرناندز به این تیم عملکرد بهتری داشته و بازیکنانی چون مارسیال و فرد نیز خوب کار کرده اند. این تیم در رده پنجم جدول قراردارد و عملکرد بهتری داشته است. یونایتد در حال حاضر تمام توجه اش را به لیگ اروپا معطوف کرده و در مورد پایان و یا ادامه لیگ به نوعی بی تفاوت است.

View this post on Instagram

A post shared by Manchester United (@manchesterunited) on

نیوکاسل

این تیم در رده 13 جدول لیگ برتر قرار دارد و عملکرد بهتری داشته است. این تیم در بازی‌های اخیر برای بالا رفتن در جدول امیدوار بود و این شانس را با بازگشت چند بازیکن از مصدومیت در حال افزایش می‌دید. با این حال نیوکاسل با پایان زود هنگام لیگ به شدت مخالف است.

نوریچ

این تیم هیچ شانسی در لیگ برتر ندارد و در رده 20 جدول انتظار سقوط زود هنگام را می‌کشد و پایان لیگ برتر به سود این تیم خواهد بود.

شفیلدیونایتد

این تیم یکی از تیم‌های بوده که با عملکرد خوبش همه تیم ها را متعجب ساخته و در جدول نیز در رده 7 قراردارد. شاگردان وایلدر تلاش دارند تا خود را در جدول بالا بکشند و شانس شان را برای صعود به لیگ قهرمانان امتحان کنند و این مسئله باعث خواهد شد تا مخالف پایان زود هنگام لیگ برتر باشند.

ساوتهمپتون

این تیم افت شدید در این فصل داشته و در سال 2020 فقط در دو بازی امتیاز کسب کرده و یکی از تیم‌هایست که نه خطر سقوط را حس می کند و شانسی برای صعود دارد و با پایان زود هنگام لیگ برتر نیز موافق است.

تاتنهام

شاگردان آقای خاص فصل را با پوچتینو بد آغاز کردند و تا حالا به روند خوب شان بازنگشته اند. این تیم در حال حاضر چند مصدوم دارد و شانسی نیز برای صعود به لیگ قهرمانان ندارد.

آقای خاص در حال حاضر به ساختن تیم مستحکم فکر می‌کند و با پایان زود هنگام لیگ به شدت موافق است.

واتفورد

بزرگترین افتخار این فصل واتفورد شکست لیورپول و قطع نوار پیروزی های این تیم در این فصل است و هیچ کار مثبتی در این فصل این تیم نداشته است. بازیکنان خوب این تیم نیز مانند دوکوره و دلوفئو مصدوم اند و خطر سقوط نیز این تیم را تهدید نمی کند و با پایان لیگ نیز موافق اند.

View this post on Instagram

A post shared by Watford FC (@watfordfcofficial) on

وستهام

چکش ها همانند لیورپول فصل بدی را سپری دارد و در رده 16 جدول قراردارد و خواهان پایان این فصل اند زیرا هیچ شانسی برای بالا رفتن در جدول ندارند.

ولورهمپتون

گرگ‌ها فصل فوق العاده را سپری دارند و با سیتی دوم جدولی 5 امتیاز اختلاف دارند و در تلاش اند تا به لیگ قهرمانان اروپا راه یابند و از تیم‌های چون یونایتد، لستر و چلسی انگیزه بیشتر برای این مقصد دارند.

ولوز راضی به پایان زود هنگام لیگ نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Wolves (@wolves) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала