Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت بارسا و لیورپول بر سر جذب تورس جدید

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا و لیورپول در تابستان پیشرو برای جذب فران تورس بازیکن والنسیا، رقابت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فران تورس یکی از آینده‌دار ترین بازیکنان والنسیا محسوب می‌شود. تورس از سال 2018 در تیم اصلی بازی می‌کند و این بازیکن 20 ساله درخشش فوق‌العاده زیر نظر سلادس داشته است، همین امر باعث شده است که باشگاه‌های بزرگ به دنبال این بازیکن باشند.

لیگ اروپا Футбол. Лига Европы. Матч Краснодар - Валенсия - اسپوتنیک افغانستان
شوک در لالیگا؛ 5 مورد مثبت کرونا در والنسیا

قرارداد تورس در سال 2021 به اتمام می رسد و او تاکنون 2 بار پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه را رد کرده است. باشگاه والنسیا با توجه به این موضوع مجبور به فروش این بازیکن خواهد شد.

این بازیکن در حال حاضر به شدت مورد توجه باشگاه‌های لیورپول و بارسلونا قراردارد و باشگاه کاتالانی آماده پرداخت 35 میلیون یورو نیز برای این بازیکن شده است.

مندیتیا بازیکن سابق والنسیا اما، شانس لیورپول را بیشتر می‌داند و مدعی است که این بازیکن ممکن راهی انگلیس شود.

این در حالی‌ست که باشگاه یوونتوس نیز به این بازیکن علاقه دارد و سران این تیم می‌خواهد این استعداد ناب را به تورین ببرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала