Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وین رونی: لیورپول باید به عنوان قهرمان لیگ برتر شناخته شود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر وین رونی
وین رونی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وین رونی، بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد به این باور است که لیورپول این فصل شایسته کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که لیورپول پس از 30 سال آماده بود تا جشن قهرمانی لیگ برتر را برگزار کند، لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعلیق در آمده است. وین رونی با نوشتن مطلبی برای نشریه تایمز مبارزه با ویروس کرونا را مهم ترین اولویت توصیف کرده و مدعی شد لیورپول باید جام قهرمانی را از آن خود کند.

وین رونی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونی اسطورۀ باشگاه منچستریونایتد است

ستارۀ پیشین شیاطین در بخشی از نوشته‌اش در خصوص بیان داشت:«لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد. آنها در این فصل فوق العاده بوده اند. آنها تلاش زیادی کرده اند. آنها شایسته کسب این عنوان هستند. می توانید تصور کنید 30 سال منتظر بمانید و به این شکل قهرمانی از شما گرفته شود؟ تصمیم درست این است

رونی که همچنین با برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته مخالف است، نوشت:«وقتی پشت درهای بسته بازی می کنید، این به معنای گردهم آوردن گروه قابل توجهی از افراد است. شما به آمبولانس و پزشک احتیاج دارید. آنها مجبور به کار هستند. ممکن است حضور پولیس نیز مورد نیاز باشد. چرا وقتی آنها می توانند در نقاط دیگر کمک کنند برای یک بازی فوتبال حضور یابند؟ خوشایند نیست در شرایطی بازی کنیم که شاید یک نفر به خاطر شیوع کرونا در حال مرگ بوده یا بسیار بیمار است و ما اینگونه این افراد را از خط مقدم مبارزه با کرونا دور می کنیم.»

هنوز در مورد نحوه به پایان رساندن این فصل لیگ برتر تردیدهایی وجود دارد و مشخص نیست اتحادیه فوتبال جزیره چه تصمیمی خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала