Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاکا: حضور در کنار رونالدو یک حس عالی و فوق‌العاده است

© AFP 2023 / Oscar Del PozoФорвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год
Форвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاکا از روزهای هم‌بازی بودن با فوق ستارۀ پرتگالی یوونتوس در رئال مادرید گفت.

به گزارش اسپوتنیک، در تابستان سال 2009 کاکا ستاره برازیلی باشگاه میلان ایتالیا  با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو به رئال مادرید منتقل شد تا هم بازی کریستیانو رونالدو در این تیم شود.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
نتیجه تست کرونای رونالدو اعلام شد

این ستارۀ برازیلی در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد کریستیانو رونالدو گفت:«حضور در کنار کریستیانو به عنوان یک هم تیمی حس عالی و فوق‌العاده‌ای را به همراه داشت. من در مدتی که در رئال بودم چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و او خیلی به من کمک کرد . من هر روز تمرینات کریس و نحوه انجام آنها را به دقت تماشا میکردم و واقعا تلاش او در تمرینات من را شگفت زده می‌کرد.»

از کاکا به عنوان بازیکن رئال مادرید در 30 جون 2009 پرده برداری شد و او اولین بازی غیررسمی اش ر در برد 5 - 1 برابر تورنتو انجام داد. او توانست اولین گلش را برای رئال مادرید در بازی پیش فصل در برد 5 – 0 برابر دورتموند به ثمر برساند. بازی برابر دپورتیوو لاکرونیا نخستین بازی کاکا در لیگ برای رئال مادرید بود که با نیجه 3 – 2 به سود رئال به پایان رسید. نخستین گل او برابر ویارئال در 23 سپتامبر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا بازی با نتیجه 2 – 0 پایان یابد.

رئال مادرید فصل را به عنوان نایب قهرمان لا لیگا و کاکا با 8 گل و 6 پاس گل در لا لیگا و 9 گل و 8 پاس گل در تمامی رقابت‌ها به پایان رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала