Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه دشوار رئال مادرید برای پر کردن جای خالی رونالدو

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs Girona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - March 18, 2018 Real Madrid's Cristiano Ronaldo with the matchball after the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs Girona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - March 18, 2018 Real Madrid's Cristiano Ronaldo with the matchball after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند در تابستان پیش‌رو هر طوری که شده یک مهاجم بزرگ جذب کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، لائوتارو مارتینز، تیمو ورنر و ارلینگ هالند از بازیکنانی هستند که باشگاه معتبر اروپایی در تلاش جذب آنان هستند. پس از توقف مسابقات فوتبال در اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا، حالا مباحث مربوط به نقل و انتقالات نیز به نوعی فلج شده است. با این وجود رئال مادرید متوقف نمی شود و به کار خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

دونی فن ده بیک بازیکن آژاکس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستریونایتد به دنبال جلوگیری از پیوستن فن ده بیک به رئال مادرید

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند چند روز پیش در گفتگو با مارکا اعلام کرد که این بازیکن به احتمال فراوان در تابستان پیش رو دورتموند را ترک نخواهد کرد. با این وجود اما مهاجم نارویجی به محبوب‌ترین گزینه لوس بلانکوس و مدیران آن تبدیل شده است. کیلیان امباپه یکی دیگر از گزینه های مدنظر رئال مادرید است که البته به نظر می‌رسد انتقال او در مقطع کنونی غیرممکن خواهد بود.

کهکشانی‌ها به این باور هستند که امباپه قرارداد خود را با پاری‌سن‌‌جرمن تمدید نخواهد کرد اما با این وجود آوردن این فرانسوی به سانتیاگو برنابئو زودتر از سال 2021 امری تقریباً محال به نظر می رسد. همچنین نیمار نیز علاقه زیادی به جدایی از پی‌اس‌جی دارد اما رفتارهای او چیزی نیست که رختکن رئال بتواند آن را بپذیرد.

در همین حال، سایت «گل» مدعی شد، تیمو ورنر مهاجم لایپزیگ که این فصل 21 گل در 25 بازی بوندس‌لیگا زده بود و عملکرد خوبی هم در لیگ قهرمانان اروپا داشت، تصمیم ندارد تابستان تیمش را ترک کند، چرا که فعلاً کرونا همه برنامه‌ها را به هم ریخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала