Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره دورتموند، گزینۀ اصلی رئال مادرید در تابستان پیش‌رو

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر دورتموند
دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس نوشتۀ یک نشریۀ معتبر اسپانیا، رئال مادرید در تابستان سال جاری برای برای به خدمت گیری ارلینگ هالند اقدام می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا»، ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند به هدف اصلی رئال مادرید در تابستان آینده برای خرید در خط حمله تبدیل شده است. بالاخره بحران کرونا به اتمام می رسد و بعد از آن  زمانش می رسد تا تیم ها ترکیبشان را تقویت کنند.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکورد بی‎نظیر ارلینگ هالند در دوی 60 متر + ویدیو

رئال مادرید می داند که سن بنزما بالا رفته و باید یک مهاجم مطمئن بخرد که به نظر می رسد هالند به گزینه اصلی مدیران رئال مادرید تبدیل شده است. رقم فسخ قرارداد ستارۀ دورتمند در زمستان 2021 به 75 میلیون یورو می‌رسد و رئال مادرید امیدوار است که او را در تابستان با مبلغی در همین حدود بخرد. هالند در این فصل در سن 19 سالگی 40 گل زده و بی نظیر بوده است. گفته می شود که تاتنهام نیز به جمع رقبای رئال مادرید برای جذب این مهاجم ملحق شده است.

کهشکانی‌ها این روزها در قرنطینه هستند اما مدیران باشگاه به تماس‌های تلفنی و اینترنتی برای ساختن تیمشان در فصل آینده ادامه می‌دهند. تجربه یوویچ چندان موفقیت آمیز نبوده است و این مهاجم صربستانی نه زیدان و نه مدیران باشگاه را نتوانسته راضی کند. از سویی زیدان همچنان به ماریانو اعتقاد ندارد و درها را به روی جدایی این مهاجم دومینیکنی الاصل باز کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала