Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی آتالانتا – والنسیا بحران کرونا را بیشتر کرد

© REUTERS / Emilio AndreoliПустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия
Пустые трибуны перед футбольным матчем между Интер Милан - Лудогорец, Италия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ظاهرا برگزاری مسابقه والنسیا-آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا باعث انتقال ویروس کرونا به هزاران نفر شده آن‌هم در حالی که در آن زمان ابتلای فردی به کرونا در ایتالیا ثبت نشده بود.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت شیوع کرونا در ایتالیا و اسپانیا بسیار بحرانی است. جورجو گوری، شهردار برگامو معتقد است بازی تیم‌های آتالانتا-والنسیا در سن سیرو در آلوده شدن صدها ایتالیایی و اسپانیایی به ویروس کرونا موثر بوده است. 44 هزار نفر در سن سیرو، تماشاگر آن مسابقه بودند. 

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آتالانتا 4 – والنسیا 1؛ لیگ قهرمانان جولانگاه شگفتی سازان

به گزارش مارکا، جورجو گوری، شهردار برگامو، یکی از آلوده‌ترین شهرهای دنیا به ویروس کرونا با انتشار پستی در فیسبوک خود از عواقب بازی آتالانتا و والنسیا که در سن سیرو برگزار شد، گفت:

 بازی آتالانتا و والنسیا یک بمب بیولوژیک بود. در آن زمان نمی‌دانستیم چه اتفاقی در حال افتادن است. بازی 19 فوریه برگزار شد و اولین بیمار مبتلا به کرونا در ایتالیا، 23 فوریه شناسایی شد. اگر ویروس در آن زمان در حال انتقال بود، این یعنی 44 هزار نفری که آن شب در سن سیرو حاضر بودند، به ویروس مبتلا شده‌اند. 

اولین بیمار مبتلا به کرونا در اسپانیا، شخصی بود که بازی آتالانتا-والنسیا را در سن سیرو مشاهده کرده بود و به شهرش والنسیا برگشت. پس از چند هفته، ویروس کرونا به باشگاه والنسیا رسید و چندین بازیکن این تیم از جمله ازکوئیل گارای، الیاکیم مانگالا و خوزه گایا به ویروس کرونا مبتلا شدند. شب گذشته نیز تست کرونای مارکو اسپورتیلو از آتالانتا مثبت شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала