Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا: فصل جاری باید به پایان برسد؛ برنده و بازنده در زمین مشخص خواهد شد

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر لوییز روبیالیس Russia World Cup New Spain Coach
لوییز روبیالیس  Russia World Cup New Spain Coach - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) بار دیگر تأکید کرد که فصل جاری رقابت ها باید به پایان برسد.

به گزارش اسپوتنیک،  تمام مسابقات فوتبال در اسپانیا به علت شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده و کشور در شرایط اضطراری قرار دارد.

با اینحال، به گزارش مارکـا، آقای روبیالس طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

 "دنیای فوتبال متحد است و اقدامات اتخاذ شده را پذیرفته اند. در سطح ورزشی، همه مسابقات به حالت تعلیق در آمده اند و ما به فکر تاریخ های جدید نیستیم و نمی خواهیم پیش بینی هم بکنیم. وقتی زمان مناسب برسد بررسی خواهیم کرد، اما از حالا تاریخ مشخص نخواهیم کرد. وقتی فوتبال و جامعه به حالت عادی برگردد، صحبت خواهیم کرد. ما باید به ورزشکاران خود امکان رقابت در بهترین شرایط را فراهم کنیم. قصد نداریم در مورد برنامه بازی ها توضیح دهیم. دوست نداریم پیش گویی کنیم. قربانیان زیادی وجود دارند. نمی توانم با اعلام تاریخ، محدودیت ایجاد کنیم.

 در کنار لالیگا، ما بیانیه ای نوشتیم و هیچ تاریخ دقیقی برای از سرگیری مسابقات فوتبال تعیین نشده است. ما منتظریم چون فصل باید تمام شود، اما تدابیری هست که دو فصل با هم تداخل نکنند. اولویت ما به پایان رساندن فصل جاری است. نمی توانیم صعود و سقوط تیم ها را تعیین کنیم و همه چیز باید به درستی انجام شود. صد ها تیم منتظر هستند تا فصل را تکمیل کنند. وقتی کشور به حالت عادی برگشت و بهبود یافت، فصل جاری هم از سر گرفته خواهد شد.

 امیدوارم من اشتباه کرده باشم و از ابتدای ماه می بتوانیم بازی ها را برگزار کنیم، اما فکر نمی کنم چنین چیزی ممکن باشد، اما خیلی دوست دارم که اشتباه کرده باشم. باید مدت تعلیق را تمدید کنیم. هدف ما حفظ فصل جاری است. برنده یا بازنده بودن هر تیمی باید درون زمین مشخص شود. همین موضوع در مورد لیگ های دسته پایین تر هم صدق می کند. داوران هم هستند که بخشی از دنیای فوتبال محسوب می شوند."

کاهش تاریخ های تقویم؟" پیش تر با کوپا دل ری این کار را کرده ایم. باید بین یوفا، فیفا و سایر کنفدراسیون ها به توافق برسیم."

 در پایان روبیالس پیامی حمایتی در مورد شیوع ویروس کرونا نیز صادر کرد و گفت:

"پیامی روحیه بخش و دلگرم کننده برای همه صادر می کنیم. من در خانه تنها زندگی می کنم، کار های زیادی دارم و با افراد زیادی صحبت می کنم. دلتنگ خانواده و دختر هایم هستم. این کاری است که باید انجام دهیم و متحد باشیم و در قرنطینه بمانیم. تنها راه شکست دادن این ویروس همین است. با توجه به مشکل جهانی که ما داریم، فوتبال در حال حاضر کمترین اهمیت را دارد. از سوی فدراسیون، ما در خدمت موسسات هستیم. نهایت تلاش خود را برای کمک به کار خواهیم گرفت و اگر بتوانیم کار بیشتری انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد.

ما گزارش پزشکی ترتیب داده ایم تا بدانیم که وقتی همه چیز به شرایط عادی برگشت چه کار باید بکنیم. هتل فدراسیون هم در اختیار مسئولان است تا هر کاری که می خواهند انجام دهند. متخصصانی که به مردم کمک می کنند به کمک نیاز دارند و ما فیزیوتراپ ها و روانشناسانی برای کمک در اختیار آنها قرار می دهیم. وقتی امکان بازگشت فراهم شد، باز خواهیم گشت."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала