Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست کوتینیو از بارسا برای انتخاب مقصد بعدی

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه چاپ کاتالونیا ادعا کرده فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی برازیلی از بارسلونا می خواهد به او اجازه دهد مقصد بعدی خود را انتخاب کند.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو هافبک هجومی و بال هجومی تیم ملی فوتبال برازیل که در لیورپول تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شد اما انتقال این بازیکن به بارسلونا به‌نظر اصلا تصمیم درستی نبود و این بازیکن در بارسا اصلا نتوانست عمل‌کرد فوق‌العاده خود را در لیورپول تکرار کند وی بعد از حدود یک و نیم سال حضور در نیوکمپ، این باشگاه وی را به بایرن مونیخ آلمان قرض داد.

در همین حال نشریه اسپورت چاپ بارسلونا در گزارشی مدعی شده است که این بازیکن از بارسلونا تقاضای فرصت برای انتخاب تیم بعدی اش را کرده است.

فیلیپه کوتینیو پس از اینكه فهمیده كه بارسلونا در فصل آینده روی این بازیکن حساب نمی‌کند هفته‌هاست منتظر تصمیم نهایی بایرن مونیخ مانده است تا ببیند که این تیم آلمانی قرارداد وی را دائمی خواهد کرد یا اینکه این بازیکن مجبور به بازگشت به بارسلونا و یا رفتن به تیم دیگری می‌شود.

این ستاره برازیلی از طریق نمایندگان خود این مسئله را به بارسا واضح كرده است كه دیگر در تابستان با جدایی از این باشگاه مخالف نیست و مبارزه نخواهد كرد. باشگاه کاتالونیایی امیدوار است که انتقال وی پول نقدی نیز برای بلوگرانا به‌همراه داشته باشد.

با این حال، کوتینیو از بارسلونا خواسته است پیش از به‌پایان رسیدن قرارداد قرضی وی با باواریایی‌ها در ماه آگوست به وی اجازه انتخاب مقصد و تیم بعدی را بدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала