Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر می‌توانستم خیلی وقت پیش نیمار را به رئال می‌آوردم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو کارلوس
روبرتو کارلوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرتو کارلوس، مدافع سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید آرزو کرد تا نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به رئال ملحق شود.

روبرتو کارلوس می گوید اگر به عهده او بود، حالا نیمار برای رئال مادرید بازی می کرد. دفاع چپ سابق تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید در مصاحبه ای که روز پنجشنبه با رادیوی فاکس اسپورتس داشت، در مورد برخی مسائل از جمله آزادی رونالدینیو از زندان نیز صحبت کرد.

به نقل از اسپورتس فایندینگ، روبرتو کارلوس گفت:

"اگر به عهده من بود، نیمار خیلی وقت پیش به رئال مادرید پیوسته بود. اما زندگی آنطور که می خواهیم نیست. بهترین بازیکنان همیشه باید در بهترین باشگاه دنیا بازی کنند. رئال مادرید امروزه برای هر بازیکنی نقطه مرجع است. می خواهید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوید؟ پس به رئال مادرید بیایید."

او در ادامه راجع به احتمال بازگشت مارسلو به ترکیب تیم ملی برزیل هم گفت:

" هرکس سزاوار فرصت تازه ای است و به نظرم مارسلو دوباره در حال رشد است تا به دورانی که بازی هایش را تماشا می کردم برگردد و با لذت بازی کند و کار هایی که فقط خودش می توانست در زمین انجام دهد را تکرار کند. امیدوارم او به تیم ملی برگردد و با فیلیپه لوئیز، الکس ساندرو و رنان لودی رقابت کند."

 در نهایت راجع به وضعیت هم تیمی سابقش رونالدینیو هم گفت:

"صبر می کنیم تا ببینیم عدالت چه تصمیمی می گیرد. فکر نمی کنم او در کاری غیرقانونی شرکت کرده باشد، او همیشه سعی می کرد که خیلی درستکار باشد. شاید آنها او را نگه داشته اند تا به فرد دیگری برسند. رونالدینیو یک چهره جهانی است و کاریزمای خود را که در طول دوران بازی همراه داشته، از دست نخواهد داد. تنها چیزی که می خواهم، آزادی هرچه زودتر او از زندان است."

این در حالیست که پیش از این ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل پیشنهاد داده بود که بارسلونا باید نیمار را برگرداند.

View this post on Instagram

A post shared by FOX Sports Brasil (@foxsportsbrasil) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала