Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برباتوف: سانچو برای پیوستن به منچستر هیچ شکی نخواهد داشت؛ یونایتد شماره 7 را برای او خواهد داد

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف مهاجم پیشین منچستر یونایتد از بسیاری جهات، انتقال جیدون سانچو به به این تیم را انتقالی به نفع هر دو طرف می داند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتار برباتوف معتقد است جیدون سانچو در مورد انتقال به منچستریونایتد شک نخواهد کرد زیرا این تیم، برای پیشرفت او بسیار مناسب است. بسیاری باور دارند جیدون سانچو در انتقالی گرانقیمت به شیاطین سرخ خواهد پیوست که برباتوف هم همین نظر را دارد. اسطوره فوتبال بلغارستان در مصاحبه با سایت گل، گفته است:

 "اخیرا بحث های زیادی در مورد انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد به میان آمده که فکر می کنم چون او انگلیسی است و منچستریونایتد برای خریدش عزم نشان داده، سانچو برای پاسخ مثبت دادن، تردید نخواهد کرد. قبلا هم گفته‌ام که سانچو سرعت و کیفیت خاصی دارد. گل و پاس گل های زیادی می دهد و مطمئنم با بازی در لیگ برتر انگلیس، بیشتر از قبل تحت نظر گرت ساوتگیت خواهد بود.

 کنجکاوم تا سانچو را کنار مارسیال، جیمز، گرینوود و رشفورد ببینم. البته احتمال اینکه آن ها کنار هم بازی کنند، بسیار کم است. سانچو می داند هر تیمی که قرار است برود، بازیکن ثابت تیم خواهد بود. همچنین جیدون این را می داند که این شانس، تنها یک بار در خانه‌اش را خواهد زد."

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal) on

طبق گزارش ایوننگ استاندارد، منچستریونایتد امیدوار است تابستان امسال با ارائه پیراهن شماره 7 این باشگاه به ستاره تیم ملی انگلیس، جیدون سانچو را برای به عضویت خود درآوردن وسوسه کند.

این جوان 20 ساله یکی از اهداف اصلی انتقالاتی اوله گونار سولسشایر پیش از فصل آینده است و یونایتد حاضر است رکورد نقل و انتقالات خود را بشکند تا او را بدست آورد.

پیراهن شماره 7 در یونایتد با بازیکنانی مانند جورج بِست، اریک کانتونا، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو که در طول تاریخ این باشگاه از آن استفاده کرده اند، شناخته می‌شود.

سانچو در این فصل برای بوروسیا دورتموند در فرم کم نظیری قرار گرفته است و در 23 بازی بوندس لیگا 14 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала