Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا آماده فروش ویدال به اینتر

© REUTERS / Albert Salameآرتورو ویدال
آرتورو ویدال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا آماده است تا اجازه دهد ویدال این تابستان این تیم را به مقصد اینتر آماده ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش ها بارسلونا برای اجازه دادن به آرتورو ویدال این تابستان آماده است و اینتر میلان ممکن است علاقه خود را به هافبک با تجربه چیلیایی نشان دهد.

طبق گفته های روزنامه کالچو مرکاتو، اعتقاد بر این است که غول های سان سیرو علاقه زیادی به جذب این بازیکن 32 ساله در چندین نوبت داشته اند، و همچنین در تابستان گذشته در یک تلاش برای از بین بردن ناموفق بودند.

اما با توجه به اینکه ویدال مشتاق وقت بیشتر برای بازی است و بارسلونا مایل است تا بازیکنان یک دست‌تری داشته باشد، اینتر به طور فزاینده ای اطمینان دارد که با باز شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات، می تواند با مبلغ 18 میلیون پوند این بازیکن را جذب کند.

به دلیل تغییر مدیریت در نیوکمپ، مذاکرات دو طرف در جنوری نتوانست به نتیجه برسد، اما احتمالاً یک معاوضه تابستانی با اینتر که علاقه دارد تا بازیکنان ناخواسته را به خدمت بگیرد و هزینه ها را کاهش دهد محتمل خواهد بود.

ویدال در این فصل برای بارسلونا فقط 13 بازی آغاز کرده است و با وجود به ثمر رساندن 6 گل در لالیگا، غول های کاتالان ممکن است وسوسه شوند تا اجازه دهند ویدال راهی ایتالیا شود.

به نظر می رسد فرناندو فلیس‌ِویچ، مدیر برنامه‌های ستاره سابق یوونتوس یکی از عوامل تسهیل انتقال این بازیکن در پایان فصل خواهد بود زیرا دیگر موکل فلیسِ‌ویچ یعنی الکسیس سانچز نیز در ابتدای فصل جاری با قراردادی قرضی به اینتر آورده شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала