Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا امیدوار به معاوضه گریزمن با نیمار

© REUTERS / Albert GeaАнтуан Гризманн празднует забитый гол
Антуан Гризманн празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا امیدوار است که با قرار دادن آنتوان گریزمن مهاجمی که در ابتدای فصل جاری به این تیم پیوست در معامله نیمار پی‌اس‌جی را راضی کند .

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه کاتالونیایی بارسلونا آماده است تا به کمک گریزمان، تنها پس از یک فصل بعد از پیوستن وی به این تیم از اتلتیکومادرید و قرار دادن این بازیکن در معامله بازخرید احتمالی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن، باشگاه فرانسوی را برای فروش ستاره برازیلی راضی کند زیرا بارسا برعلاوه نیمار، لائوتارو مارتینز مهاجم آرجنتینی اینتر میلان را نیز برای تقویت خط حمله‌ی خود زیر نظر دارد و با توجه به ضرر مالی باشگاه به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا به بازیابی مالی و فروش بازیکنانی چون گریزمن نیاز دارد.

گفته می شود که آنها ارزش این ستاره فرانسوی را 88 میلیون پوند (100 میلیون یورو) اعلام کردند و اگر PSG علاقه ای به جذب وی داشته باشد می‌تواند در قرارداد خرید نیمار با 135 میلیون پوند (150 میلیون یورو) آنتوان گریزمن هم جای بگیرد و مبلغ قابل توجهی از قیمت بازخرید نیمار را کاهش دهد.

اما نقل و انتقالات بسیار گران به نظر می رسد، زیرا حتی ثروتمندترین باشگاه‌های اروپا انتقال و خرید بازیکنان خود را در میان همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق می اندازند.

لیونل مسی کاپیتان بارسا هفته گذشته اعلام کرد که او و هم تیمی هایش توافق کرده اند که برای کمک به ایجاد ثبات مالی این باشگاه از طریق همه گیر، 70 درصد دستمزد بگیرند.

به نظر می رسد مسی طی چند ماه گذشته بارها با هیئت مدیره بارسا برخورد کرد و یکی از چندین بازیکن اصلی است که از دیدن بازگشت نیمار در تابستان گذشته ناامید نشد، زیرا تلاش های قابل توجه بارسا برای دوباره امضاء قرارداد وی ناموفق بود و فقط گریزمان در انتقالی 105 میلیون پوندی (120 میلیون یورو) از اتلتیکو مادرید به خط حمله اضافه شد.

گریزمن معتقد است که هنوز آینده ای در این باشگاه دارد و گفته می شود که در تبلیغ پیراهن یا کیت جدید بارسلونا برای فصل آینده در آینده ای نزدیک شرکت می کند، اما اگر بارسا به نوعی بتواند نیمار را بازگرداند وی  پس از اضافه شدن لائوتارو و عدم فروش گریزمن و حضور مسی و سوارز به انتخاب چهارم یا پنجم سقوط می‌کند.

گریزمن 29 ساله در این فصل تنها 8 گل در 26 بازی لالیگا به علاوه دو گل دیگر در لیگ قهرمانان اروپا و چهار گل دیگر در سایر مسابقات جام حذفی به ثمر رسانده است.

امضای مسی برای عقد قرارداد جدید، تابستان امسال نیز برای بارسلونا در اولویت قرار دارد اما ستاره آرجنتینی عجله ندارد و بیش از یک سال در قرارداد فعلی وی باقی مانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала