Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو با لاتارو قرارداد امضأ کرد اما...

© AP Photo / Victor CaivanoO jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre.
O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه راسینگ فاش کرد که اتلتیکومادرید در سال 2017 با لاتارو قرارداد امضا کرده بود اما این انتقال در نهایت صورت نگرفت.

به گزارش اسپوتنیک، لاتارو مارتینز، این فصل در اینتر درخشان ظاهر شده است و توجه باشگاه‌های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تکذیب مذاکرات بارسا با اینتر برای جذب لاتارو

قیمت این بازیکن در حال حاضر حدود 150 میلیون تخمین شده است و مبلغ 111 میلیون یورو مبلغ فسخ قرارداد او است.

رییس باشگاه راسینگ، باشگاهی که این بازیکن از آن‌جا به اینتر منتقل شد، مدعی است که اتلتیکو مادرید می‎‌توانست این بازیکن را به مبلغ 9 میلیون یورو به خدمت بگیرد و این تیم مادریدی چنین فرصتی را در سال 2017 از دست داده است.

ویکتور بلانکو به موندو در این مورد گفت:«اتلتیکو مادرید در سال 2017 با مبلغ نه میلیون یورو تقریباً این مهاجم را امضا کرده بود که این مبلغ بند آزادی وی بود، اما این قرارداد در نهایت از سوی آن‌ها منتفی شد. مارتینز بازیکنی است که دارای رفتار نمونه است و خیلی سریع با همه چیز سازگار می‌شود.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала