Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

6 پیشنهاد روی میز بارسا برای خرید کوتینیو

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از زمانی که بارسلونا اعلام کرده است وینگر برزیلی اش را در تابستان به فروش میرساند، چندین تیم برای جذب این بازیکن ابراز تمایل کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، کوتینیو که پس از کش و قوس های فراوان از لیورپول به بارسا پیوست، هرگز نتوانست در این تیم به جایگاه خوبی برسد.

این بازیکن در بازار تابستانی گذشته با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

ظاهرا تیم آلمانی قصد دائمی کردن قرارداد این بازیکن را ندارد و طبق قانون کوتینیو در پایان این فصل باید به بارسا برگردد.

اما بارسا کماکان حاضر نیست از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند و کماکان مصر است تا از فروش کوتینیو بتواند درآمد زایی کند.

روزنامه مارکا میگوید بارسلونا تا کنون چندین پیشنهاد از منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، تاتنهام ، اینترمیلان و پاری سن ژرمن بابت کوتینیو دریافت کرده است.

بارسا مبلغ فروش این بازیکن را در مرحله اول 120 میلیون یورو اعلام کرد، اما پس از بی میلی تیم ها این مبلغ را به 80 میلیون کاهش داده است.

کوتینیو 28 ساله در رقابت های این فصل در 22 بازی 8 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала