Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال برگزاری ال‌کلاسیکو پس بحران کرونا به پیشنهاد کاسیاس+عکس

© REUTERS / Sergio Perez Лионель Месси и Марсело в остром моменте матча "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси и Марсело в остром моменте матча Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق رئال مادرید، از کارلوس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا خواست تا برای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های شان تلاش کند.

ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق رئال مادرید، از کارلوس پویول، کاپیتان سابق بارسلونا خواست تا برای برگزاری دیدار خیریه میان تیم‌های شان تلاش کند.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا در اسپانیا فاجعه آفریده است و روحیه مردم این کشور را به شدت ضعیف ساخته است.

باشگاه بارسلونا برای روحیه دادن به مردم و کمک به روند مبارزه با ویروس کرونا، تلاش دارد تا دیدار خیریه با باشگاه ایگوالادا، برگزار کند تا هم روحیه مردم را شادتر کند و هم برای نیازمندان کمک کند.

ایکر کاسیاس، ستاره سابق رئال مادرید و از نامزدان فدراسیون فوتبال اسپانیا، با شنیدن این خبر از کارلوس پویول در توییترش خواست تا پس از بحران کرونا، دیداری را میان ستاره‌ها سابق دو تیم برگزار کنند.

کاسیاس پس از نشر ویدیویی از ژاوی در حساب لالیگا که ستاره‌های بارسا در مورد آن تبصره‌های داشتند، چنین نوشت:« من بارها در برابر و در کنار ژاوی و اینیستا، باز کردم و بیشتر در تیم ملی لذت بخش بود. وقتی این روزهای تاریک تمام شود، باید ستاره‌ها را دور هم جمع کنیم و یک ال کلاسیکو را برای کمک به افراد نیازمند برگزار کنیم.»

پس از انتشار این توییت، چندین ستاره سابق دو تیم ابراز آماده‌گی برای برگزاری چنین دیدار کرده اند و این احتمال وجود دارد که این دیدار برگزار گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала