Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوئیس: مسی همیشه مستحق توپ طلا است

© AP Photo / Ronald ZakBrazil's Filipe Luis and Neymar, from left, jokes during a national soccer squad training session at the Ernst Happel Stadium in Vienna, Austria, Sturday, June 9, 2018.
Brazil's Filipe Luis and Neymar, from left, jokes during a national soccer squad training session at the Ernst Happel Stadium in Vienna, Austria, Sturday, June 9, 2018.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپه لوئیس مدافع اسبق اتلتیکو مادرید، اظهار داشت که به مسی احترام زیادی دارد و باید همیشه توپ طلا به او داده شود.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه لوئیس، مدافع سابق اتلتیکومادرید؛ سال‌ها در این تیم توپ زد و در حال حاضر در فلامینگو و در لیگ برازیل توپ می‌زند.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جدایی مسی از بارسا به لالیگا ضربه نمی‌زند

این مدافع در زمان حضورش در تیم ملی و این باشگاه بارها در برابر لیونل مسی قرار گرفته است و در برخی بازی‌ها موفق به توقف این بازیکن نیز شده است.

لوئیس امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که همیشه برای پیروزی برابر مسی وارد میدان شده است و به احترام ویژه به او دارد.

لوئیس گفت:« من همیشه به او ضربه می زدم تا او را متوقف كنم اما من او را برای فوتبالش تحسین می کنم. من هرگز پیراهنش را از او نخواستم، زیرا برای پیروزی برابر او به زمین می روم، نه این که بگویم من مقابل او بازی کردم. همه می دانند که من درباره او چه فکر می کنم. تنها کاری که شما باید در زمان حضور مسی انجام دهید لذت بردن از بازی اوست زیرا نمی دانم چند سال دیگر ادامه خواهد داد تا بازیکن دیگری مانند او ظهور کند. من معتقدم که او همیشه باید توپ طلا را بدست آورد.»

این در حالی‌ست که لوئیس بارها در زمین با مسی درگیر شده است و به خاطر تکل‌های خشنش از زمین بازی اخراج نیز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала