Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم منتخب رایان گیگز؛ رونالدو کجاست؟

© Sputnik / Степан Качур /  مراجعه به بانک تصاویر رایان گیگز
رایان گیگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رایان گیگز ستاره ولزی سابق منچستریونایتد در تیم منتخب خود، کریس رونالدو دارنده پنج توپ طلا را قرار نداد.

به گزارش اسپوتنیک، رایان گیگز، اسطوره ولزی منچستریونایتد که اکنون هدایت تیم ملی این کشور را برعهده دارد، تیم منتخب 11 بازیکن برتری که در کنارشان در اولدترافورد توپ زده است را معرفی کرد که نکته جالب درباره این تیم عدم حضور کریستیانو رونالدوست.

گیگز که 24 سال از دوران بازیگری‌اش را در منچستریونایتد سپری کرد، پیتر اشمایکل، سنگربان دانمارکی شیاطین سرخ در دهه 90 را به‌عنوان بهترین دروازه‌‌بان این تیم در دوران حضورش در اولدترافورد معرفی کرد.

او برای خط دفاعی این تیم هم گری نویل، ریو فردیناند، میکاییل سیلوستره و دنیس اروین را انتخاب کرد و در خط میانی سه نفره تیم منتخبش هم روی کین، نیکی بات و پل اسکولز را قرار داد. دیوید بکام، وین رونی و اوله‌گونار سولسشایر (سرمربی فعلی شیاطین سرخ) هم سه نفری بودند که گیگز برای خط حمله تیم منتخب هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد برگزید.

به این ترتیب گیگز، کریستیانو رونالدویی که از سال 2003 تا 2009 با او در منچستریونایتد هم‌تیمی بود را نادیده گرفت و این در حالی است که رونالدو تأثیر پررنگی در قهرمانی شیاطین سرخ در سه دوره لیگ برتر، یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و یک دوره جام جهانی باشگاه‌ها داشت.

کریستیانو رونالدو در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود اعتراف کرد که در دوران حضورش در منچستریونایتد با تعدادی از بازیکنان این تیم رابطه چندان صمیمانه‌ای نداشته است. او گفت: "در منچستریونایتد ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم، اما من با اسکولز، گیگز و یا فردیناند چیزی بیشتر از «روز بخیر» به یکدیگر نمی‌گفتیم. با این حال تیم ما تیمی استثنایی بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала