Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتری شدن مسی فقط یک رویا نیست

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک خبرنگار آرجنتینی ادعا کرده است که باشگاه اینتر به طور جدی خواهان جذب لیونل مسی است.

به گزارش اسپوتنیک، یک روزنامه نگار آرژانتینی شبکه TNT Sports ادعای عجیبی را مطرح کرده است. مارتین کاستیا می‌گوید که نراتزوری برای فصل بعد لیونل مسی را در ترکیب تیمش می خواهد.
کاستیا همچنین تایید می‌کند که این انتقال اصلاً یک رویا نیست و می تواند عملی شود.

 فوق ستاره ۳۲ ساله آرژانتینی در صورت پیوستن به اینتر می تواند دوباره به رقابت خود با کریستیانو رونالدو که هم اکنون در یوونتوس توپ می‌زند ادامه دهد. با این حال خبرنگار آرجنتینی احتمال بازگشت مسی به این کشور و بازی برای نیوول الدبویز را هم رد نمی‌کند.

نشریات اسپانیایی می‌گویند که رابطه لیونل مسی با مسئولان باشگاه بارسلونا تیره و تار شده و جدایی او از این باشگاه کاتالانی دور از دسترس نیست. تنها یک سال از قرارداد مسی با بارسا باقی‌مانده و این در حالی است که با توجه به بندی در قرارداد او، ستاره آرجنتینی می تواند در تابستان پیش رو بلوگرانا را ترک کند.

 از طرف دیگر مالک چینی باشگاه اینتر نیز نشان داده که برای تقویت این تیم از انجام هیچ هزینه ای دریغ نمی کند. بنابراین با این تفاسیر و با توجه به ادعای خبرنگار آرجنتینی، حضور لیونل مسی در اینتر را نمی توان یک امر به دست نیافتنی تلقی کرد. اگرچه که این اعتقاد در بارسلونا وجود دارد که مسی با وجود اختلافات ایجاد شده بالاخره قرارداد خود را با بارسا تمدید خواهد کرد و در این تیم به فوتبالش پایان می‌دهد.

در همین حال روز گذشته بود که مصاحبه ای از رئیس سابقه باشگاه اینترمیلان ماسیمو موراتی منتشر شد. مصاحبه ای که موراتی در آن اعتراف کرد که در سال ۲۰۰۶ برای جذب لیونل مسی اقدام کرده بود. موراتی همچنین تایید کرد که حضور لیونل مسی در اینتر دور از دسترس نیست و سران نراتزوری حتی می‌توانند لائوتارو مارتینز را به معامله جذب فوق ستاره آرجنتینی بارسا وارد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала