Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو به آدریانو: زوج ما در هر فصل 70 گل می‌زد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
روملو لوکاکو بازیکن اینترمیلان  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آدریانو و لوکاکو مهاجمان پیشین و فعلی اینتر در اینستاگرام این باشگاه با هم گفتگو کردند و هر دو به تمجید از همدیگر پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو همیشه گفته که یکی از قهرمان های کودکی اش، آدریانو بوده و بنابراین اکانت رسمی اینستاگرام اینتر امروز ترتیبی داد تا مهاجم سابق و کنونی این باشگاه با هم صحبت کنند. روملو لوکاکو در این گفتگو گفت:

"برای من این گفتگو و دیدار رویایی است که به حقیقت تبدیل می شود. آدریانو از کودکی الگوی من بود و کارهای بزرگی برای اینتر و برزیل انجام داد. تصور کنید اگر ما با هم بازی می کردیم، هر فصل 70 گل می زدیم. دوست دارم جانشین تو در اینتر باشم و کارهای تو را تکرار کنم. "

آدریانو پرسید لوکاکو چگونه در اینتر وفق پیدا کرده و چرا اینتر را انتخاب کرده است؟ مهاجم بلژیکی جواب داد:

"وقتی فرصت آمدن به ایتالیا فراهم شد، من فقط به اینتر فکر می کردم. عاشق این تیم بودم که با مهاجمان بزرگش، تمام آن جام ها را کسب کرد. هفته اول اینجا شرایط پیچیده بود زیرا سری آ بسیار تاکتیکی است. بنابراین مجبور بودم حرکات و جابجایی ها را بشناسم. 

 بعد از انگلیس، می خواستم به اینتر بروم و کنجکاو تجربه بازی در اینجا بودم. اولین فینال اروپایی که دیدم، جام یوفای 1998 بود که رونالدو نمایشی باورنکردنی داشت. همیشه فکر می کردم اگر به ایتالیا بروم، برای اینتر بازی می کنم. بعد از شرایطی که در انگلیس داشتم، برایم مهم بود تا به باشگاهی بپیوندم که از من حمایت کند. اینجا خودم و خانواده ام خوشحال هستیم. "

آدریانو و لوکاکو در مورد اولین بازی خود در استادیو جوزپه مه آتزا صحبت کردند. آدریانو گفت:

"من اضطراب داشتم. آن لحظه رویایی بود که به حقیقت تبدیل می شد و هواداران استقبال گرمی از من داشتند. بیشتر از توپ، به آنها نگاه می کردم! "

لوکاکو هم گفت:

"درست است. من اول از همه به خانواده ام در بین تماشاگران نگاه کردم، بعد به هواداران و بعد به زمین. "

آدریانو برای جانشینش در اینتر آرزوی موفقیت کرد:

"تو جای مرا گرفته ای. خوشحالم که اینتر تو را جذب کرد زیرا مهاجم بزرگی هستی و برایت بهترین ها را می خواهم. اینتر مثل یک خانواده است و بازیکنان این را حس می کنند. انتظار کارهای بزرگی از تو دارم! "

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала