Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک مربی یونایتد: تبدیل رونالدو به بازیکن تیمی کار سختی بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایک فلان کمک مربی منچستریونایتد می‌گوید که تبدیل کردن کریستیانو رونالدو به بازیکن تیمی در زمان حضور در منچستریونایتد یک چالش بود.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2003 وقتی منچستر یونایتد 12.24 میلیون پوند برای جذب کریستیانو رونالدو از باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتگال پرداخت کرد، این بازیکن نه تنها تبدیل به گران‌قیمت‌ترین نوجوان در تاریخ لیگ برتر انگلیس شد، بلکه شماره هفتی که در این تیم مقدس پنداشته می‌شد و بهترین بازیکنان منچستریونایتد قبلا در این تیم این شماره را بر تن کرده بودند به یک بازیکن کم تجربه داده شدو

فوق ستاره پرتگالی در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر خود فقط چهار گل به ثمر رساند اما خیلی زود به یکی از بهترین و مهمترین مهاجمان فوتبال جهان تبدیل شد.

او در سال 2008 کفش طلای لیگ برتر و عنوان بهترین گل‌زن این رقابت‌ها را به دست آورد، در تابستان بعدی این بازیکن، با انتقالی که رکورد جهانی را جابه‌جا کرد به رئال مادرید پیوست.

فیلان فاش کرد مربیان یونایتد علاقه‌مند به بهبود کار تیمی کریستیانو در طول حضور وی در اولدترافورد بودند.

او معتقد است که روش های مربیگری کار داد، زیرا رونالدو در ادامه مهارت‌های خود را که در کارینگتون بدست آورده بود وقتی در رئال مادرید بازی می‌کرد، به نمایش گذاشت.

وی درباره زمان کار با سر الکس فرگوسن، گفت: "رونالدو ایستادگی نکرد. او مانند اسفنج بود. او توصیه‌های بیشتر مربیان یونایتد را می خواست او شما را برای دست‌اوردهای بیشتر به چالش می‌کشید. ما باید تلاش می‌کردیم که کریستیانو را به عنوان بازیکن تیمی تبدیل کنیم و او شد. در پایان، او بالاخره تبدیل به یک بازیکن تیمی شد. موارد خاصی در تمرین وجود داشت که باعث می شد او کارهایی را انجام دهد که نمی خواست انجام دهد. به خصوص هنگامی که وی موفقیت را کسب کرد و بعد از اینکه او به رئال مادرید نقل مکان کرد، مواردی وجود داشت که هنگام مشاهده بازی‌های وی در رئال مادرید دیده می‌شد که او قطعاً در منچستر یونایتد آنها را آموخته است. او در بالا رفتن از زینه‌ی تعالی و رشد بود. این برای او مهم بود و از آن رضایت داشت. من ادعا نمی كنم كه كریستیانو رونالدو را خلق کرده‌ام. بسیاری از مردم روی او تأثیر گذاشته اند. اما بزرگترین تأثیر را خودش گذاشته است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала