Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم منتخب لیگ برتر انگلیس از نظر اسکای اسپورتس + عکس

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسکای اسپورتس از کاربران خود تقاضای انتخاب تیم منتخب لیگ برتر انگلیس تا به این جای فصل را کرده است، که بالاخره این ترکیب اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک،در چند روز گذشته از جَیمی کَرگر گرفته تا بقیه کارشناسان و خبرنگاران شبکه مطرح اسکای اسپورتس تیم منتخب خود را از رقابت‌های لیگ برتر انگلستان اعلام کرده اند.

اما وب‌سایت اسکای اسپورتس نظر سنجی را قرار داد تا کاربران این وب‌سایت نیز تیم منتخب خود را انتخاب کنند، تقریباً 50،000 نفر در این نظرسنجی اشتراک کرده‌اند که نتیجه نظرسنجی تیم زیر شده است.

دروازه بان:

دین هندرسون برنده‌ی شایسته‌ در بین چهارچوب و در درون دروازه است، دروازه‌بان شفیلد یونایتد با کسب 51 درصد از آراء نظرسنجی به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد،وی بالاتر از آلیسون دروازه بان لیورپول (31 درصد) و نیک پوپ برنلی که در رده سوم جای گرفته، قرار گرفته است.

مدافع راست:

در دفاع راست، ترنت الکساندر-آرنولد انتخاب قانع کننده دیگری بود که 51 درصد آراء را از آن خود کرد. مدافع کناری لیورپول در این نظرسنجی بالاتر از آرون وان بیساکا مدافع راست منچستریونایتد قرار گرفت.

مدافعان میانی:

ویرجیل فن‌دایک یک انتخاب راحت در قلب خط دفاع بود 76 درصد از کاربران مدافع لیورپول را در قلب دفاع خود انتخاب کردند، در حالی که هری مگوایر مدافع گران‌قیمت و 80 میلیون پوندی منچستر یونایتد انتخاب بعدی محبوب، جلوتر از هم‌تیمی فن‌دایک یعنی جُو گومز بود.

مدافع چپ:

اندی رابرتسون در سمت چپ خط دفاعی یک بازیکن کم‌رقیب بود و 49 درصد از رای‌های کاربران را از آن خود کرد، بِن چیلول مدافع چپ ملی‌پوش انگلیسی لسترسیتی در رده بعدی قرار گرفت.

خط میانی(هافبک‌ها):

وقتی صحبت از هافبک سه نفره می شود، کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی هافبک منتخب است که 80 درصد از کاربران وی را در تیم خود قرار داده‌اند ، جوردن هندرسون، هافبک بی‌نقص لیورپول در این فصلدیگر بازیکن خط میانی و محبوب است. در همین حال، جک گریلیش پس از تحت تأثیر قرار دادن همه‌گان و عمل‌کرد خیره‌کننده این فصل برای استون ویلایی که خطر سقوط را احساس می‌کند، نفر سوم خط میانی لقب گرفت.

خط حمله(مهاجمان):

در صدر محبوب‌ترین بازیکنان برای تشکیل خط حمله سه نفره، سادیو مانه مهاجم لیورپول قرار دارد که توسط 79 درصد از کاربران انتخاب شده بود نفر بعدی جَیمی واردی مهاجم لستر و گلزن برتر لیگ برتر و صاحب کفش طلای این رقابت‌ها تا به این جای کار می‌باشد و مهاجم آرسنال پیر-امریک اوبامیانگ نفر نهایی فهرست 11 نفره تیم منتخب لیگ برتر انگلستان در فصل 2020-2019 تا پیش از تعطیلی این رقابت‌ها برای همه‌گیر شدن بیماری کروناویروس می‌باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала